Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Avtomobil mühərrikinin ömrünü azaldan sistemlər

Avtomobil mühərrikinin ömrünü azaldan sistemlər
Sakura

Avtomobil mühərrikinin ömrünü azaldan sistemlər

Yeni müasir mühərriklər hazırlayarkən istehsalçılar onları mümkün qədər güclü, daha qənaətcil və ekoloji cəhətdən daha zərərsiz etməyə çalışırlsr, ancaq istehlakçı xüsusiyyətləri ikinci plana keçir. Ens.az xəbər verir ki, özünə avtomobil seçənlərə kömək məqsədilə mütəxəssislər mühərrikin ömrünü azaldan beş sistemin adını çəkiblər.

Bunlardan ilki yanma kameralarının həcmində azalmadır. Hazırda dəbdə olan "Daunsayzinq" kimi də tanınan prosedur zərərli tullantıları azaltmağa kömək etsə də, bu vəziyyətdə mühərrikin elan edilmiş gücü yalnız sıxılma nisbətinin artması hesabına əldə olunur. Sıxılma nisbəti, öz növbəsində, yanacağın keyfiyyəti və piston qrupunun mexanizmlərinin hazırlandığı materiallar ilə məhdudlaşır. Bu baxımdan, 1.6 litr həcmli dörd silindrli mühərrikli avtomobillər ən münasib variant hesab olunur.

İkinci məqam qısa ətəkli pistonlardır. Aparılan təcrübə əsasında müəyyən olunub ki, bu cür pistonların ətəyinin qısalması ilə çubuq qolunun azaldılması silindr divarlarına yükü artırır və pistonun özü (xüsusən də yüksək sürətdə) silindrlərin metalı ilə təmasda yağ plyonkasından keçməyə başlayır. Bu da piston qrupunun imkanlarını azaldır.

Ekspertlərə görə kiçik turbomühərriklər də uzun yaşamır. Bu cür mərkəzyönümlü turbində temperaturu 1000 dərəcəyə qədər artıran mühərriklər digərlərindən daha çox köhnəlir və nəticədə 100 min kilometr məsafədə ciddi təmirə "çatır".

Ekspertlər deyirlər ki, havanın temperaturu mənfiyə düşdükdə ən azı beş dəqiqəlik bir qızdırıcının olmaması da xidmət müddətini azaldır. Ciddi ekoloji standartlar və ən son enjeksiyon sistemlərinə inam avtomobil istehsalçılarını istiləşmə tövsiyələrinə laqeyd yanaşmağa məcbur edir və onlara etibar edən avtomobil sahibləri tez-tez "birləşdirən çubuq" və piston qrupunun uğursuzluğu ilə üzləşirlər.

Mühərrik üçün "zərərvericilər" sistemi siyahısı "start-stop" la yekunlaşır. Almanlar bu sistemi mühərriki avtomatik olaraq (dayanma zamanı) söndürmək və zərərli tullantıları azaltmaqa məqsədilə icad etmişdilər, ancaq görünür onun məhdud sayda qoşulacağı halda səmərəli olacağını nəzərə almayıblar. "Start-stop" sistemi olmadan bir mühərrik təxminən 100 min dəfə işə düşürdüsə, onunla bu say təxminən 10 milyona yüksəlir. Bu durumda isə aydındır ki, daha tez sıradan çıxır

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Norveçdə körpü

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR