Slimfit
  1. MƏDƏNİYYƏT

Azərbaycan kino işçilərindən Prezidentə müraciət

Azərbaycan kino işçilərindən Prezidentə müraciət
Sakura

Azərbaycan kino işçilərindən Prezidentə müraciət

Ölkədə sənət filmlərinin çəkilişi zamanı yaranan maneələrin aradan qaldırılması, sənət filmlərinin də kommersiya filmləri ilə paralel olaraq kinoteatrlarda satışınının təşkil edilməsi üçün bir qrup kino işçisi bu gün Prezidentə, Vitse-prezidentə və Mədəniyyət nazirinə müraciət imzalayıb. 

"Yeni Sabah" sözügedən müraciəti olduğu kimi təqdim edir:

"90-cı illərdən bu günə qədər ölkəmizdə kino sahəsində böyük böhran yaşanmaqdadır. Dünya kino industriyası sürətlə inkişaf edir, biz isə qlobal kino mühitində gedən proseslərlərdən uzaqda qalır, dünya kino industriyasından kənardayıq, hələ də kino sənayemizi formalaşdıra bilmirik. Məsələ ilə bağlı illərdir Mədəniyyət Nazirliyində, Milli Məclisdə və ictimaiyyət arasında müzakirələr aparılaraq islahatla bağlı təkliflər irəli sürülsə də, prosesi dəyişəcək heç bir uğurlu nəticə yoxdur. Bu gün Azərbaycanda az büdcə ilə müstəqil çəkilən, yaxud da dövlət sifarişi ilə istehsal olunan bir neçə filmin dünyadakı kino festivallarına çıxması epizodik xarakter daşıyır və ölkəmizdə kinoindustriyanın formalaşmasına, kino adamlarının hamısına bərabər şərtlər təmin edilməsinə heç bir təsiri yoxdur.

Hazırda ölkəmizdə kinoteatr adına yalnız ticarət mərkəzlərində yerləşən kinosalonlar və Mədəniyyət Nazirliyinin balansında olan yeganə kinoteatr "Nizami” Kino Mərkəzi fəaliyyət göstərir ki, onların hamısı çoxbüdcəli yerli və xarici kommersiya filmlərinin nümayişlərindən, bilet satışlarından gəlir əldə edir. Bu cür prokat sistemi isə həm əhalini kinodan uzaqlaşdırır, həm fərqli üslubda film çəkənlərin platformasızlığına, həm də ölkəmizdəki istedadlı prodüserlərin, rejissorların və digər kino adamlarının çarəsiz vəziyyətə düşməsinə səbəb olur.

Bütün bunları dəyişdirmək üçün biz bir qrup kino adamları aşağıda qeyd etdiyimiz "az büdcəli filmlərin kino sənayesi modeli”nin Azərbaycanda tətbiqini istəyirik. Avropa ölkələrinində illər əvvəl tətbiq olunmuş, indi hətta kino industriyası böyük olmayan Myanmar, Efiopiya, Qana kimi ölkələrdə tətbiq olunan və uğurlu nəticələr verən bu model çox asan və sadədir. 

"Az büdcəli filmlərin kino sənayesi modeli”nin tətbiqi aşağıdakı formadadır:

1. Kino adamlarının istədikləri texniki imkan və heyət ilə məkanlarda çəkiliş etmələrinə heç bir əngəl törədilməməsi təmin edilir. Yalnız səlahiyyətli orqanlara çəkiliş ediləcəyi barədə xəbərdarlıq məktubu ünvanlanır və həmin məktubun surəti prodüserə verilir. Əlavə olaraq çəkiliş üçün icazə almanın aradan qaldırılması, polis və digər mühafizə orqanları tərəfindən yaradıcı prosesə, çəkilişlərə müdaxilələr olunmamağı təmin olunur. 

2. "Nizami” Kino Mərkəzində gənclərin az büdcəli və ya büdcəsiz, hətta zəif texniki imkanlarla ərsəyə gətirdikləri, lakin bədii baxımından keyfiyyətli filmlərin nümayişlərinə simvolik bilet qiymətləri ilə (2-3 manat) imkan yaradılır. Sözügedən filmlərin afişalarının mərkəzin qarşısında asılmasına, filmlərin 3-4 həftə müddətində proqramda saxlanılmasına şərait yaradılır.

3. "Nizami” Kino Mərkəzi həmin filmlərin nümayişindən gəlir istəmir. Simvolik olaraq hər büdcəsiz filmin bilet satışından əldə olunan gəlirin 3%-i "Nizami” Kino Mərkəzinə verilir və əlavə heç bir faizin ödənilməməsi razışlaşdırılır.

4. Filmlərin "Nizami” Kino Mərkəzində nümayişi ilə bağlı icazə verilməsinə və ya yaş həddinin qoyulmasının mərkəzin rəhbərliyi tərəfindən həyata keçirilməsinə imkan yaradılır. 

5. "Nizami” Kino Mərkəzi Azərbaycan Resublikasının Konstitusiyasında qoyulmuş qadağalardan - dini, irqi, cinsi ayrıseçkilik, ekstermist çağırışlar və təbliğatlar - əlavə bir şərt qoyulmur və filmlər üçün yüksək texniki keyfiyyət tələb etmir.

6. Az büdcəli və büdcəsiz filmlərin təməl məqsədi ölkədə kino sənayesini formalaşdırmaq və insanları sənət baxımından daha keyfiyyətli kinoya yönləndirmək olduğundan qazanılan məbləğ Mərkəz tərəfindən şübhə predmeti olmur.

7. Dövlət obyektləri və özəl obyektlər kinomuza dəstək naminə kino adamlarına yardımlarını əsirgəmirlər.

Qeyd etdiyimiz bəndlərdə ticarət mərkəzlərindəki kinozalların və yerli kommersiya filmlərinin gəlirlərinə qarışmamaq üçün büdcəsiz filmlərin nümayiş məkanı kimi "Nizami” Kino Mərkəzini seçmişik. Buna baxmayaraq, istənilən kinoteatr məkanının sizlər tərəfindən bizə təklif olunmasına da razıyıq. Eyni zamanda Mərkəz hazırda paytaxtda sırf kinoteatr ənənəsini daşıyan yeganə kinoteatrdır və təklif etdiyimiz nümayişlərin orda keçirilməsi yaradıcılıqla məşğul olan gənclərin, kino adamlarının müzakirələr apardığı məkana çevrilməsinə şərait yaradacaqdır.

Hörmətlə:

İntiqam Hacılı - rejissor 

Elvin Adıgözəl - rejissor

Elcan Məmmədov - rejissor

Namiq Ağayev - rejissor

Mübariz Nağıyev - rejissor

Sirac Mustafayev - rejissor

Səidə Haqverdiyeva - rejissor

Asif Abramov - rejissor

Behzad Əhmədov - rejissor

Elmar Bayramov - rejissor

Nərmin Knyazlı - rejissor

Rövşən İsgəndərov - rejissor

Ərtoğrul Kamalov - rejissor 

Tural Vaqifoğlu (Mustafayev) - rejissor 

Seyran Bədəlov - rejissor

Babək Əbdürrəhmanlı - rejissor 

Vəfa Fətullayeva - rejissor

Emin Muradov - rejissor

Ülviyyə Əhmədova - rejissor

Tamerlan Musayev - rejissor

Kazım Abdullayev - aktyor, xalq artisti

Əjdər Zeynalov - aktyor 

Kamran Ağabalayev - aktyor

Zülfiyyə Qurbanova - aktrisa

Xanım Əliyeva - aktrisa

Vüsal Murtuzəliyev - aktyor

Ziya Ağa - aktyor

Mənsurə Əhmədova - aktrisa

Nigar Əhmədova - aktrisa

Vüsalə Ağayeva - aktrisa

Şəhla Əliqızı - aktrisa

Vüsalə Məmmədzadə - aktrisa

Rada Nəsibova - aktrisa

Elçin Cəfərov - aktyor

Elvin Əhmədov - aktryor

Xatirə Süleymanova - aktrisa

Nigar Məmmədova - aktrisa

Duyğu Dəvəli - aktrisa

Cəmilə Tağızadə - aktrisa

Vüqar Arıqlar - aktyor

Alparslan Oğuz - aktyor

Şamil İbrahimov - aktyor

Cavid Aydınov - aktyor

Elçin Məmmədli - aktyor

Elşən Ədalətli - aktyor

Ruslan İsmayılov - aktyor

Beyrək Rüstəmzadə - aktyor

Sevinc Elsevər - ssenarist

Ülviyyə Heydərova - ssenarist

Reyhan İsayeva - ssenarist

Türkan Zamanova - ssenarist

Vüsalə Quliyeva - ssenarist

Emil Hacızadə - ssenarist

Sara Bayramova - senarist

Pərviz Məmmədov - ssenarist

Səbuhi Məmmədov - prodüser

Nilufər Hacılı - prodüser

Vasif Ayan - prodüser

Ruslan Ağazadə - operator

Elvin Rəhimli - operator

Əli Səfər - operator

Aygün Aslanlı - kinotənqidçi

Könül Sərkərnamazova - kinotənqidçisi

Hacı Səfərov - kinotənqidçi

Toğrul Musa - səs operatoru

Əsgər Rəhimov - montajçı

Vüsal Rahim - rəssam

Qalib Mirzəliyev - qrim ustası

Nərminə Mirzəliva - qrim ustası

Sain Fərhad Fərmanlı – kaskadyor”

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Hacı Zeynalabdin Tağıyev. Bakı, XX əsrin əvvəlləri.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR