Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Endurance transmissiyasız elektropikap nümayiş olundu

Endurance transmissiyasız elektropikap nümayiş olundu
Sakura

Təkcə mühərrikinin çəkisi 30 kiloqramdan çoxdur

 

Lordstown Motors

Amerikan Lordstown Motors şirkəti əsas xüsusiyyəti klassik ötürücünün olmadığı Endurance elektrik pikapını hazırladı - avtomobildə dörd motor-təkər istifadə olunur. Ens.az xəbər verir ki, şirkət ilk dəfə iyul ayında prototip avtomobili təqdim etmişdi və indi demo videosu nümayiş olunub.

Son illərdə bir çox avtomobil istehsalçısı elektriklə çalışan maşınlara daha çox diqqət göstərməyə başlayıb - elektrikli nəqliyyat vasitələri bir çox böyük beynəlxalq konsernlərin digər seriyalı modellərinin "dəyişdirilmiş" versiyası olmaqdan çoxdan çıxıb. Artıq elektromobillərin çoxsaylı modelləri ilə müqayisədə digər seqmentlər daha yavaş inkişaf edir və ticarət vasitələrinin mühəndislik baxımdan yenidən düşünülməsini izləmək xüsusilə maraqlıdır. Pikaplarda, məsələn, kütləvi daxili yanma mühərrikinin olmaması və ötürmənin sadələşdirilməsi bəzən orijinal həllər əldə etməyə imkan verir.

Məsələn, Bollinger B2 elektopikapında daxili yanma mühərrikinin olmaması avtomobilin ön hissəsindəki lyukun əyilməsinə imkan verir və sahibi, uzunluğu bütün avtomobilin uzunluğundan xeyli artıq olan yükü qoşqu olmadan yükləyə bilər. Digər diqqətəlayiq elektropikap -  Rivian R1T-dir. Bu avtomobil eyni tip başqa  avtomobilin enerjisini doldura bilər və pikap eyni zamanda dörd müstəqil mühərrik sayəsində yerində dönməyə qadirdir. Eyni zamanda, Rivian adi təkərlərdən istifadə edir - hər mühərrik ötürücü valla təkərə bağlanır.

Lordstown Motorsda torkun ötürülməsini daha da asanlaşdırmaq qərarına gəldilər. Endurance elektrik pikapında dörd mühərrik- təkər istifadə olunur - hərəkətli hissələrin sayını azaltmaqla şirkət etibarlılığı artırır. 

Qeyd: 

Təkər motorlarının uzun müddətdir olmasına baxmayaraq, açılmamış kütləni əhəmiyyətli dərəcədə artırdıqları üçün avtomobil sənayesində istifadə edilmir. Ağır təkərlər asma üzərindəki yükü artırır və avtomobilin idarə edilməsini pisləşdirir - buna görə avtomobil istehsalçıları və tüninq pərəstişkarları təkərləri mümkün qədər yüngül etməyə çalışırlar. Endurance-in təkcə mühərrikinin çəkisi 30 kiloqramdan çoxdur və təxminən eyni çəkiyə adi yolsuzluq (disk və təkər) malikdir - yəni yeni  elektropikapın  təkəri eyni sinifə aid avtomobilin təkərindən iki qat ağır olacaq. Bəli, klassik transmissiyanın olmaması avtomobildə hərəkət edən hissələrin sayını azaldır, lakin dörd təkərli dizayn potensial olaraq bir çox mühəndislik və istismar problemi vəd edir.

Beş nəfərlik pikap 600 at gücünə qədər yükünü çatdıra biləcək və 3400 kiloqram ağırlığında qoşqu çəkməyə qadirdir. EPA dövriyyəsindəki güc ehtiyatı 400 kilometrdir, adi şəbəkədən doldurma müddəti 10 saat, yüksək enerji doldurma stansiyasından isə  yarım saata qədərdir. Kuzovda 120 volt 30 amperlik razetka nəzərdə tutulub.

Avtomobilin ilk tədarükləri 2021-ci ilin yayına planlaşdırılır, Endirance-in qiyməti 52.500 dollardan başlayacaq.

Tesla-nın da öz pikap maşını var - 2019-cu ilin payızında təqdim edilən Cybertruck, istehsaldan əvvəlki prototip mərhələsində qalır. Onun seriyalı istehsalı əvvəlcə 2021-ci ilin sonlarına planlaşdırılırdı və Tesla hətta elektropikap və Semi yük maşınlarının istehsalını tezləşdirmək üçün Roadster istehsalını ləngitdi.

Mənbə: nplus1.ru

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Italiya

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR