Slimfit
  1. CƏMİYYƏT

Reklam Agentliyinin rəsmisi: “Məqsəd koronavirusla bağlı maarifləndirilmənin gücləndirilməsidir”

Reklam Agentliyinin rəsmisi: “Məqsəd koronavirusla bağlı maarifləndirilmənin gücləndirilməsidir”
Sakura

Reklam Agentliyinin rəsmisi: “Məqsəd koronavirusla bağlı maarifləndirilmənin gücləndirilməsidir”

“Koronavirusla bağlı əhalinin gigiyenik qaydalara ciddi riayət etməsinə dair sosial reklamlar respublikanın bütün ərazilərində yayımlanır. Bu, virusa inanmayanların mövcud vəziyyəti anlaması üçün önəmlidir”.

Ens.az Oxu.Az-a istinadən xəbər verir ki, bunu Azərbaycan Dövlət Reklam Agentliyinin mətbuat katibi Hüseyn Azəri ATV telekanalında yayımlanan “ATV Qərargah” verilişində çıxışı zamanı deyib.

 

O bildirib ki, burada əsas məqsəd maarifləndirmə işlərinin gücləndirilməsidir:

“Açıq məkanda koronavirusla bağlı sosial reklamların yerləşdirilməsində məqsəd dövlətin həyata keçirdiyi tədbirlərə dəstək olmaqdır. Hazırlanan sosial çarxlar minlərlə reklam daşıyıcılarında yerləşdirilir”.

Mənbə:

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Sadovı küçəsindən İçərişəhər mənzərəsi, Bakı, 19-cu əsrin sonu - 20-ci əsrin əvvəlləri.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR