Slimfit
  1. İDMAN

Tarixdə ilk dəfə: Bir sezona 1 mld. avro qazanan klub

Tarixdə ilk dəfə: Bir sezona 1 mld. avro qazanan klub
Sakura

Tarixdə ilk dəfə: Bir sezona 1 mld. avro qazanan klub

2019-cu ildə Barselona futbol klubu gəlirlərinə görə bir tarix yazacaq və artıq 2020-ci ildə 1 milyard avrodan çox gəlir planlaşdırır.

Oktyabrın əvvəlində Barselona 2018/19 mövsümü üçün ətraflı maliyyə hesabatını dərc etdi. Hesabatda klub iqtisadiyyatının böyüməsini qeyd edilir. İl ərzində Barsa əvvəlki gəlir rekordunu (914 milyon avro) artıraraq 990 milyon avro qazandı. Barselonanın əbədi rəqibi Real Madridin gəliri 2018/19 mövsümündə 864 milyon avro təşkil edib. Eyni zamanda, Forbes-in verdiyi məlumata görə dünyanın ən bahalı idman klubu olan NFL-dən "Dallas Kovboylar" 865 milyon avro qazandı. Belə görünür ki, Barselona 1 milyard avro gəlir əldə edən idman komandaları arasında birincidir və son illərin dinamikasına görə tarixi nəticəni vaxtından əvvəl əldə etmək olar.

Barcelona necə pul qazanır

Barsanın gəlirinin üçdə biri ticarət, sponsorluq, reklam və lisenziya müqavilələrindən gəlir: 2018/2019 mövsümündə bu 325 milyon avrodur ki, bu da keçən ilə nisbətən 62 milyon avrodur. “Nike” klubun əsas sponsorları arasında (ildə 174 milyon avro), Yaponiyanın e-ticarət şirkəti “Rakuten” (55 milyon avro) və türk məişət texnikası istehsalçısı “Beko” (19 milyon avro).

Digər 15 milyon avro “Audi”, “Gillette” və Türk təkər markası “Lassa” tərəfindən əlavə edilir.

Barselona təkcə idman uğurlarına görə sponsorlara maraqlı deyil (son 10 ildə komanda üç dəfə Çempionlar Liqasını və 8 dəfə İspaniya çempionatında qalib gəlmişdir), eyni zamanda güclü sosial mediada fəaliyyətinə görə. Beləliklə, "Barselona"-nın “İnstagram” hesabını 78 milyon nəfər izləyir. 2018/19 mövsümündə sosial şəbəkələrədə Barselona bütün futbol klublarını qabaqlamışdı: rəsmi nəşrlər 1 milyarddan çox bəyənmə, şərh və repost payladı. Bununla yanaşı, klub oflayn reklam təqdimatını da unutmur.

Barselonanın kommersiya gəlirində ciddi bir sıçrayışı da qismən biznesin yenidən qurulması ilə əlaqələndirilir. 2018-ci ildə klubda yeni bir bölmə yaradıldı - Barsa Lisenziyalaşdırma və Merchandising xidməti.  Əvvəlki 16 ildə Nike'nin törəmə şirkəti olan FCBMerchandising bu işələ məşqul idi. Lakin Barsa gəlirlərin ciddi bir hissəsini (2018/19-cu il mövsümündə 63 milyon avro) öz əlinə almağı və bununla da gəlirliliyi artırmağı qərara aldı.

Klubun media hüquqlarından əldə etdiyi gəlir ciddi şəkildə artdı. 2018/19 mövsümündə Barselona əvvəlki mövsümdə 223 milyon avro əvəzinə 298 milyon avro aldı. Əvvəla, Çempionlar Liqasındakı uğurlu çıxışı (yarımfinal) 92 milyon avro qazandırdı, Barselona 2018/19 mövsümündə bilet satışından və digər stadion qazancından 212 milyon avro aldı.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

San Fransiskoda yerləşən bir şirkətin laboratoriyada toyuq tükündən hazırladığı toyuq əti

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR