Dərc edildi: Baxış sayı: 912
Məşhur firmaların loqoları əşya olsaydı, nə üçün istifadə edilərdi?
Mükafata layiq görülmüş Yapon dizayner Taku Oomura bəzi şirkətlərin loqoları ilə bağlı fərqli bir çalışma həyata keçirib. Oomura, “Cəhd etmə və Yanılma” adını verdiyi bu çalışmasında 3D effektindən də istifadə edərək tez-tez rastlaşdığımız məşhur loqoları gündəlik həyata inteqrasiya edib. Nəticələr isə olduqca maraqlıdır:
1. Adobe – Paltar asılqanı
2. Nike – Məktub açan
3. Honda – Qapaq açan alət
4. Twitter – Meyvə soyan
5. Adidas – Qələm qabı
6. Yahoo – Platforma
7. Nike Air Jordan – Paltar asılqanı
8. McDonalds – Əlfəcin
9. Louis Vitton – Salfet qabı
10. Youtube – Pozan
11. Coca-Cola – Biləklik, üzük
12. Bluetooth – Aksesuar
13. Toys“R”us – Qapaq açan alət
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət