Sərgidə təəccübləndirmək — bir iş, alıcıları fəth etmək — tamamilə başqa
Bu avtomobillər - öz yaradıcılarının ümidlərini doğrultmadı.
Nümunələr üçün çox uzağa getməyəcəyik və hətta ötən XX əsrin dərinliyinə də varmayacağıq. Bu əsrdə də yaradıcılarının ümidlərinə cavab verməyən kifayət qədər maşın var. Ən qabarıq 10 faktı diqqətinizə çatdırırıq.
10-cu yer "Smart Roadster" (2003-2006)
Əvvəlcə bu avtomobil ümumiyyətlə uğursuz sayılmırdı. Əksinə, onun buraxılışının həcmləri nəzərdə tutulmuş planları iki dəfə ötdü. Amma tezliklə saysız-hesabsız zəmanət cavabları başlandı və onsuz da yaxşı vəziyyətdə olmayan Smarta, hər maşın 3000 avroya başa gəldi. Əgər idman "Rodster"ində marjın məqbul bir qiyməti saxlamaq üçün cəmi 1% səviyyəsində qurulduğunu nəzərə alsaq, tezliklə aydın oldu: maliyyə uçurumuna yuvarlanmamaq üçün nəyisə fəda etmək lazımdır. Modelin düzəldilməsinə pul xərcləmədən, onu sadəcə istehsaldan çıxarmaq qərarına gəldilər.
Çıxarılan nüsxələrin sayı 43,091-dir.
9-cu yer "Chevrolet-SSR" (2003-2006)
Sərgidə təəccübləndirmək — bir iş, alıcıları fəth etmək — tamamilə başqa. Amma kimə, deyəcəksiniz, "Şevrole-Korvetdən" motorla təchiz edilmiş bükülən damla pikap lazımlıdır, həm də 42 min dollara? Artıq istehsalın başlamasından bir il keçdikdən sonra şirkətin anbarlarında o qədər belə hazır SSR yığıldı ki, ən yaxşı halda on ay ərzində satılıb qurtara bilərdi. Buna görə də, növbəti iki il ərzində Miçiqan ştatının Lansing şəhərində yeganə modeli SSR olan kiçik seriyalı zavod anbarlarını boşaltmaq üçün tez-tez fasilələrlə işlədi. 2006-cı ildə isə müəssisə tamamilə bağlandı. "General Motors" seriya eksklüzivindən həmişəlik imtina etdi.
Buraxılmış nüsxələrin sayı - 24.112-dir.
8-Cİ YER "Citroen-C6" (2005-2012)
Prestijli maşınlar sinifini tərk edən şirkətin oraya geri dönə bilməyəcəyinin bariz nümunəsidir. Alman markalarının hegemonluğunun artıq hökm sürdüyü Avropa bazarında sərt qaydalarda istisnalar yoxdur. 2000-ci ildə böyük XM istehsalından çəkilib Citroen beş uzun illərdən sonra seqmentdə yenidən şansını sınadı. İlkin planlar nikbin idi: ildə 20 min avtomobil. Lakin tezliklə məlum oldu ki, bahalı Citroen alıcıları sadəcə bir sinif olaraq öldülər. XM-i xatırlayanlar rəqiblərə tərəf getdilər, qalanları sadəcə markanı nüfuzun təcəssümü kimi qəbul etmədi. Nəticə - yeddi ildə C6-nın bir ildə satılmağı planlaşdırdıqlarından bir az daha çox nüsxə istehsal edildi. Müqayisə üçün: "Renault-Vel Satis" eyni dövrdə üç dəfə daha çox tirajla satıldı (mübahisəli görünüşə baxmayaraq), ancaq "Peugeot-607" ilə əlaqədar söz yoxdur - təxminən 200 min avtomobil satıldı.
Buraxılmış nüsxələrin sayı 23 384-dür.
7-ci yer "Lancia-Tezis" (2002-2009)
Düşünülməmiş özünə inamın başqa bir qurbanı. Lancia-Tezis biznes sedanını yaradarkən Fiat qrupu vəsaiti əsirgəmirdi. İtalyan dizaynına inam (həm də Allaha inam - axı "Dialogos" adlanan modelin prototipi Vatikana təqdim edildi) böyük idi. Yenilik üçün "Alfa Romeo-166" platformasını istifadə etmək məntiqli olardı, lakin çox keçidli alüminium asqıları olan orijinal şassilərə üstünlük verildi. Sərmayələr 405 milyon avro təşkil etdi, lakin hər il 25 minə qədər avtomobil sataraq tez bir zamanda bu xərci çıxaracaqlarını gözləyirdilər. Əfsus, möcüzə baş vermədi. Qismən böyük müştəri yalnız İtisiyanın dövlət qurumları və Tezis-in böyük endirimlə satıldığı taksiçilər oldu. Və Chrysler modellərini italyan kimi təqdim etmək kimi uğursuz cəhdindən sonra, yəqin ki, 100 ildən çox tarixə malik məşhur brendin özü keçmişə çevriləcəkdir.
Buraxılmış nüsxələrin sayı təxminən 16000-dir.
6-cı yer "Renault-Avanttime" (2001-2003)
Bu avtomobil həm də konsepsiya avtomobili kimi yola başladı - 1999-cu il Cenevrə beynəlxalq avtosalonunun ulduzu. Ancaq seriya halına gəldikdə, kompakt mikroavtobusun genişliyini kupenin eksklüzivliyi ilə birləşdirən bir modeldə sınamaq istəyənlər çox az oldu. Həqiqətən, "Avantaime" də demək olar ki, heç bir praktiki məna yox idi: böyük və geniş idi, ancaq cəmi dörd ayrı oturacaqa sahib idi. Üst versiyasındakı mühərrik güclü görünür - 207 qüvvə üçün V6, lakin yüksək kuzov və idmana şassinin spesifik qurmalarına görə idarə oluna bilmə heç vaxt cəlb etmədi. "Avantaim" in ləng satışları Renault-dan qeyri-adi avtomobil istehsalı üçün ardıcıllıq götürən "Matra" firmasına çətinliklər gətirdi. Problem onu istehsaldan çıxarılaraq həll edildi. Ola bilsin ki, o zaman Renault-un baş dizayneri Patrik Le Kemanın karyerası başa çatdı. Ustadın səhv yerə apardığı məlum oldu: Həmin yerdə bazar uğuru qoxusu qəti yox idi.
Buraxılmış nüsxələrin sayı 8557-dir.
5-Cİ YER "Cadillac-BLS" (2005-2009)
Deyirlər ki, bu, Chrysler-dən General Motors-a qlobal inkişaf üzrə vitse-prezident vəzifəsinə yenicə keçmiş avtomobil bilicisi olan Robert Lutsun ideyası idi. İdeya pis görünmür - daim ziyanla işləyən İsveçin "Saab" gücünü mövcud olanlara əsaslanan yeni bir modelin buraxılması üçün istifadə etmək. Deyək ki, Cadillac: Axı onun Avropa üçün xüsusi qurulmuş kiçik maşını yoxdur. Bundan sonra isə Saab əlavə sifarişlər alacaq və Cadillac - yeni ucuz modelə sahib olacaq. Lakin, görünür, bu vaxta qədər Luts, istehlakçının nə istədiyini aydın başa düşmədi və Saabın yenidən işlənməsi üçün çox az pul ayrıldı. Nəticədə, avtomobil yalnız kənardan Cadillac kimi görünürdü - içəridən elə həmin Saab 9-3 idi. Avropalılar çaşqınlıq içində idilər: niyə Amerika markasının yersiz pafosuna daha artıq pul verək, bir halda ki, eyni, lakin zahirən daha intellektual "Saab" daha az pula əldə oluna bilər?
Buraxılmış nüsxələrin sayı 7356-dır.
4-cü yer "Akura-ZDX" (2009–2013)
Honda-nın lüks bölməsi olan Akura-da BMW X6-nın müvəffəqliyinə hədsiz paxıllıq edirdilər. Bavariyalılar adı çəkilən modellə risk etmişdilər və məlum oldu ki, bazara beş qapılı hər tərəfli lüks kupe təqdim etməklə udmuşdular. Yaponlar onları izləməyə qərar verdilər, amma nə isə onlarda alınmadı. Amerikalı alıcılar - məhz yeni ZDX modeli onlara ünvanlandı – yeniliyi fərq etmədilər və yaxına buraxmadılar. Daha ənənəvi soplatform MDX krossoveri 15 qat daha yaxşı satılırdı. Birbaşa rəqibi - BMW-X6 –ya gəlincə, daha yüksək qiymətə, hətta ZDX üçün ən yaxşı illərdə də onu satışda iki dəfə üstələdi. Və hamısı ona görə ki, "Acura" alıcıları təbiətlərinə görə qeyri-aqressivdirlər: belələrinə nə BMW nə də onlar üçün qəribə olan ZDX lazım deyil. Belə çıxır ki, müştərilərin zövqləri daha yaxşı öyrənilməlidir - onda uğursuz təcrübələrə görə məyus olmaq lazım olmayacaq.
Buraxılmış nüsxələrin sayı 5677-dir.
3-cü yer "Lincoln Blackwood" (2001-2002)
1990-2000-cü illərin sonunda Amerikanı pikaplar üçün dəli bir moda bürüdü və bu onları şəhər dəbdəbəsinin bir elementinə çevirdi. Dərhal danışmağa başladılar ki, indi lüks-markalar nəyisə pikapabənzər bir şey çıxaracaqlar. İlk qərar verən Lincoln oldu, onun Blackwood konsepti iki il öncə Detroytda göstərilmiş və ictimaiyyətin diqqətini çəkmiş kimi görünürdü. Ancaq tez bir zamanda məlum oldu ki, qara (başqa rənglər təklif olunmurdu) bədheybəti 52,5 min dollara bir versiyada almaq istəyənlərin sayı elə də çox deyil. Blackwood pikapının əvvəlki praktikliyi sıfıra qədər azaldılmışdı. Yük platforması, xüsusi motorla qaldırılan qapaq ilə təchiz olunmuş, bayır tərəfdən qara ağacla tamamlanan və içərisi paslanmayan poladdan üzlənmiş dəbdəbəli sandığa çevirdilər. Maşını yalnız arxa çəkən saxladılar. Yəni bu maşın yalnız özünü kiməsə göstərməyə yarayırdı - başqa bir şey üçün uyğun deyildi. Eyni zamanda, salonunun bəzəyi adi "Ford F-150" dən çox fərqlənmirdi, sadəcə bir Lincoln "üzü" ilə asılmışdı. Nəticə təbiidir - son avtomobillər böyük endirimlə satıldı.
Buraxılmış nüsxələrin sayı 3356-dır.
2-ci yer "Saab 9-4X" (2011)
General Motors-un cəmi bir il əvvəl tərk etdiyi İsveç şirkətinin iflas etməsi, bir neçə ildir daşıdığı Saab krossoverinə son qoydu. Maşın işgəncə içində doğuldu. Subaru-Tribecaya əsaslanan ilk versiya praktik olaraq montaj xəttinə gətirildi, lakin sonra Amerika konserni Subaru-dakı payını yapon Toyota şirkətinə güzəştə getdi. Bir müddət sonra onu Cadillac-SRX platformasına istiqamətləndirmək üçün ortaq layihə donduruldu. Sonra Saabın özünü satdılar, ancaq amerikalılar onun yeni sahibi Holland “Spiker”i ilə işləməkdən imtina etmədi. İlk 9-4X krossoverləri Meksikanın General Motors zavodunun montaj xəttindən 2011-ci ilin yayında keçdi, lakin bir neçə ay sonra Saabın sahibləri son əldə etdiklərini Çinin Yangman qrupuna satmaq istədilər. Son inkişafların haraya gedəcəyindən qorxaraq, GM isveçlilərə lisenziyasını dayandırdı. Nəticədə həm yeni sedan 9-5, həm də çətinliklə satışa çıxarılan 9-4X krossoveri, həqiqətən də bazara çıxmağa vaxt tapmadan tarixin mülkünə çevrildi.
Buraxılmış nüsxələrin sayı 573-dür.
1-ci yer "Aston Martin-Signet" (2011-2013)
2012-ci ilə qədər İngilis superkarları istehsalçısı model sırası zəhərli maddələrin orta tullantılarını azaltmaq üçün təcili olaraq ehtiyac duyurdu, əks halda cərimənin qarşısı alınmazdı. Qeyri-adi həll yolu tapıldı - proqrama minimal toksiklik olan kiçik bir avtomobili təqdim etmək, belə ki, əla göstəriciləri arifmetik ortanı aşağı salmağa kömək edəcəkdir. Sıfırdan bir avtomobil yaratmağa vaxt yoxdur - hazır Toyota-iQ götürdülər və onu Aston kimi səxavətli restaylinq və zəngin işləmənin altında maskaladılar. İldə ən azı 4000 satmaq planlaşdırılırdı və reallaşdırmanı məhdudlaşdıraraq: yenilik ikinci maşın kimi "Aston Martinin" yalnız daha əvvəlki alıcılarına əlçatan idi. Ancaq bütün bu ehtiyat tədbirləri faydasız oldu. İki illik istehsal müddətində yalnız yüz əlliyə yaxın adam sadəcə bir qədər Britaniyaya uyğunlaşdırılmış eyni Toyotaya üç qat artıq xərc çəkməyə razı oldu.
Buraxılmış nüsxələrin sayı 143-dür.
Mənbə: zen.yandex.ru
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət