1. AVTO VƏ MOTO

10 ildən sonra tamamilə özügedən nəqliyyat yaranacaq

10 ildən sonra tamamilə özügedən nəqliyyat yaranacaq

Waymo effektiv avtonom sistem yaratmaq üçün ildə təxminən 1 milyard dollar xərcləyir

Ens.az saytı xəbər verir ki, ABŞ-dan olan  mütəxəssislər qrupu pilotsuz nəqliyyat vasitələrinin yayılması problemlərinə dair hesabat yayımlayıb. Onların fikrincə, robot taksilər və özügedən mikroavtobuslar üçün vaxt hələ yetişməyib, lakin robot yük maşınları ən böyük potensiala malikdir. Ancaq ən yaxşısı, onların sərbəstliyini operatorların işi ilə birləşdirməkdir.

Hələ İki il öncə MİT, innovasiyalar əsrində əmək bazarının təkamülünü araşdıran 20 nəfərdən ibarət  tədqiqat layihəsi olan Gələcəyin İşçi Qrupunu yaratdı. Bugünlərdə onlar özügedədən nəqliyyatın inkişafı ilə bağlı son hesabatı dərc etdilər.  Orada qeyd olunur ki, tam idarə olunmayan sistemlərin geniş miqyasda ortaya çıxmasını 10 ildən tez gözləməyə dəyməz və onların yayılması müxtəlif bölgələrdən və  nəqliyyat kateqoriyasından asılı olaraq qeyri-bərabər olacaq. 

Texniki çətinliklərdən əlavə, hesabat müəllifləri, professor Con Leonard və Erik Steyton robot nəqliyyat vasitələrinin qiymətini onların yayılmasına maneə kimi göstərirlər. Həqiqətən özügedən nəqliyyat vasitələri sürücü yardım sistemlərindən (ADAS) daha az istehsal həcmi olan inkişaf etmiş sensorlar və kompüterlərə ehtiyac duyur. Bir araşdırma, məsələn, San-Fransiskoda robot taksisinin lisenziyalaşdırma, sığorta, texniki xidmət və uzaqdan idarəetmə xərcləri səbəbindən ənənəvi taksilərin qiymətləri ilə rəqabət aparmaqda çətinlik çəkəcəyini müəyyənləşdirib. 

Robot nəqliyyat vasitələrinin ən uğurlu inkişaf etdiricilərindən biri olan Alphabet -in bölməsi Waymo, effektiv avtonom sistem yaratmaq üçün ildə təxminən 1 milyard dollar xərcləyir, ancaq robotaksidə - hətta pandemiyaya qədər- ildə cəmi bir  neçə yüz minə qədər gəlir götürür. Cruise, Kodiak Robotics və Ike kimi yaxşı maliyyələşdirilən şirkətlər ayaqda qala bilmək üçün  2020-ci ildə yüzlərlə işçisini  işdən çıxardı.

MİT mütəxəssisləri hesab edirlər ki, reys mikroavtobusları kimi daha dar istiqamətdə ixtisaslaşmış maşınlar bazara girməkdə çətinlik çəkəcəklər. İki il əvvəl, ABŞ Nəqliyyat Nazirliyi, pilotsuz uçuş sənayesi ilə bağlı ən yeni bir hesabat yayımladı və inkişaf etdiricilərinin hələ də qarşılaşdıqları çətinlikləri sadaladı: məhdud muxtariyyət, satınalma problemləri, hüquqi gözlənilməzlik.

"Bazar kiçikdir və bu sahədə bir çox şirkət ənənəvi avtomobil şirkətləri ilə müqayisədə sistemlərin inkişafı, sertifikatlaşdırma, nəqliyyat vasitələrinin istehsalında çox təcrübəyə malik deyillər" deyə məlumatda bildirilir. "Aşağı sürətli avtonom servislər müəyyən bir mühit və ya xidmət üçün uyğun olmaya bilər."

Yük daşımalarına gəldikdə, bu sahədə həqiqətən avtomatlaşdırma tələbi var, hesabat müəllifləri deyir. Özügedən yük maşınları hər il sahiblərinə 70 milyard dollara qədər qənaət etdirə bilər, məhsuldarlığı 30% artıra bilər və ABŞ-da sürücü çatışmazlığı ilə mübarizə apara bilər.

Bununla yanaşı, yük maşınları təkcə sükanı çevirmir, həm də yükləmə, boşaltma və işləmə qaydalarını idarə edirlər, buna görə mütəxəssislər Waymo-num inkişaf etdirdiyi yanaşmadan istifadə etməyi tövsiyə edirlər - işin bir hissəsinin insanlar tərəfindən əllə edildiyi və bəzilərinin avtomobillərə dəyişdirildiyi model yaratmağı təklif edirlər.

Mənbə: hightech.plus



Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Ən çox baxılanlar

SON XƏBƏRLƏR