Məlum olub ki, ictimaiyyət köhnəlmiş təkərlərin təhlükəsini qiymətləndirmir.
Maşınlar haqqında mövcud qanunvericilik yalnız işlənmiş qazlarda zərərli maddələrin atılma səviyyəsini tənzimləyir.
Ancaq avtomobillərin hərəkəti zamanı yolların aşınmasından əmələ gələn hissəciklər də daxil olmaqla, yaranan tullantılara, eləcə də avtomobil şinləri və əyləclərinə şamil olunmur.
Ens.az bildirir ki, Böyük Britaniyanın "Emission Analytics" agentliyinin apardığı araşdırmaya əsasən, bu tullantılar avtomobillərin havaya buraxdığı qazlardan daha təhlükəli ola bilər. Euro 6 eko-standart mühərriki olan avtomaşının iştirak etdiyi təcrübə zamanı işlənməmiş tullantıların miqdarı işlənmiş tullantılarından 1000 dəfə çox olmuşdur.
Təhlilçilər qeyd ediblər ki, avtomobil hər kilometrə 4,5 mq CO2 buraxır və bu, işlənmiş azlardan 1289 dəfə yüksəkdir - 5,8 q zərərli maddələr. Söhbət istehsalçı tərəfindən müəyyən edilmiş təzyiqə uyğun olan, müvafiq şinlərlə təchiz edilmiş tam işlək bir avtomobildən gedir.
Əgər sahibləri avtomobillərinin vəziyyətinə nəzarət etmirlərsə, onlar üçün uyğun olmayan şinləri seçirlərzə, təzyiqə nəzarət etmirlər və yollar aşındırıcı bir örtüyə sahibdirsə, avtomobillər özləri orta avtomobildən daha ağırdırlarsa, bu halda işlənmiş qazlara aidiyyatı olmayan tullantıların həcmi çoxalır.
Mənbə: www.popmech.ru
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət