Bununla siz asmanın qayğısına qalırsınız və onun ömrünü uzadırsınız.
Maneədə əyləcə basma! - avtomobilin asmasının vəziyyətinə əhəmiyyət verən bütün avtomobil sahibləri (eləcə də bütünlükdə avtomobilin özünə ) bu hikməti yaxşı bilirlər.
Doğrudur, ölkəmizin əksər bölgələrində yol örtüyünün vəziyyəti kifayət qədər yaxşıdır. Ancaq bəzi yerlər var ki, yollarda süni nahamarlıqlara rast gəlinir. Maşının asma sistemini zədələməmək üçün onları düzgün keçmək lazımdır.
Asma onun üçün nəzərdə tutulub ki, avtomobil boşluqları, sərt yerləri, çala-çuxurları dəf edəndə təkərlərin titrəməsi maşının içində oturanlara gedib çatmasın, onlar bunu hiss etməsinlər. Onun işinin səmərəli olması həm sərnişinlər, həm də asmanın özü üçün faydalıdır. Doğrudan da maneələrdə əyləcə basmaq ona dağıdıcı təsir göstərir, bütovlükdə onun yararlı işini və normal istismar müddətlərini aşağı salır. Nümunə olaraq "uzanmış polis"i götürün. Qarşısında əyləci basmaq olarr və zəruridir, ancaq hər hansı bir maneə üzərindən keçərkən əyləc pedalı sərbəst buraxılmalıdır. Bunu yalnız avtomobilin ön təkərləri maneəni keçib yenidən düz bir yol səthinə "basanda" edə bilərsiniz. Bir çox avtomobil sürücüsü buna heç diqqət yetirmirlər. Və nahaq yerə.
Məsələ burasındadır ki, əyləcə basdıqda nəqliyyat vasitəsinin kütləsi kəskin şəkildə irəli gedir. Bu, ön asmanı yükləyir və onun gedişini əlavə olaraq məhdudlaşdırır. Belə vəziyyətdə nahamarlıqları düzəltmək daha çətin olur. Beləliklə, əgər maneənin üzərində əyləcə basılarsa avtomobilin asmasının ön hissəsinin yükü ikiqat artacaq - həm "uzanmış polis"dən və həm də çəkinin ön oxa yerdəyişməsindən. Asmanın bütün hissələrindəki yük kifayət qədər qeyri-adekvat olacaqdır. Üstəlik sürücünün özünün təşəbbüsü ilə.
Əgər əyləc buraxılsa, ki belə də olmalıdır, onda avtomobildə inersiya kütləsi arxa oxa bölüşdürüləcək və ön asma artan yük və "ikiqat zərbə" almayacaq.
Yeri gəlmişkən, "uzanmış polislər" dən keçmək üçün belə bir hərəkət texnikasına laqeyd yanaşmaq olmaz. Əgər yolun vəziyyəti icazə verərsə, maneəni perpendikulyar deyil, əksinə keçmək daha yaxşıdır. Bu üsul asmanı yüklənmədən qoruyacaq, çünki təkərlər növbə ilə nahamarlıqların üzərindən keçəcək və asma həssas frontal zərbə almayacaq, ancaq aşağıdan kiçik təkan alacaq, hansı ki bu daha yaxşıdır.
Və nəhayət: yalnız bir təkər ilə "uzanmış polis" və ya hər hansı bir maneəni aşmaq üçün fürsət olarsa, bundan istifadə edilməlidir. Bununla siz asmanın qayğısına qalırsınız və onun ömrünü uzadırsınız.
Mənbə: zen.yandex.ru
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət