Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

CECILIA BERTHA BENZ - AVTOMOBİLİ XİLAS EDƏN QADIN

CECILIA BERTHA BENZ - AVTOMOBİLİ XİLAS EDƏN QADIN
Sakura
:37

CECILIA BERTHA BENZ - AVTOMOBİLİ XİLAS EDƏN QADIN

Berta Bents 3 may 1849-cu ildə Almaniyanın Pfortshaim(Pforzheim) şəhərində, məşhur dülgər Karl Fridrix Ringerin(Karl Friedrich Ringer) ailəsində dünyaya gəlib. Mersedes Yellinek(Mercedes Jellinek) olmasa idi, məşhur avtomobillər başqa ad alardılar, Berta Bents (qız soyadı Ringer) olmasa idi onlar ümumiyyətlə mövcud ola bilməzdilər. Məhz onun kapitalı Karl Bentsin biznesi üçün başlanğıc oldu və məhz onun marketoloq istedadı avtomobili əyləncəli, lakin yararsız texniki əşyadan praktik tətbiq olunan bir şeyə çevirdi. 22 yaşında bu ağıllı qız, dülgər atasından özünün vərəsəlik payını tələb etdi və onu Karl Bents və Avqust Ritterin metallurgiya və mühəndislik fabrikinə investisiya qoydu. İstehsalatdakı işlər pis getdi və məhz bu, müəssisəni fräulein(xanım) Ringerin pulu xilas idi. Bundan bir il sonra Berta, Karl Bents ilə evləndi.

Berta Bents, ərinin müvəffəqiyyətə inamını qəhrəmancasına dəstəklədi - dəli adlandırılan Karl, hazırlıqlarından imtina etməyə hazırlaşdığı zaman Berta onu özüyeriyən heyətinin layihəsini davam etdirməyə inandırdı. Bu işin bütün ailə büdcəsini yeməsinə baxmayaraq, əvvəlcə Bentslər çətinliklə də olsa öhdəsindən gəlirdilər. Berta, o dövrün bütün layiqli alman qadınları kimi, evdə oturub uşaq dünyaya gətirirdi. Cütlüyün beş varisi oldu. Lakin bu, qadının ərinin işinin taleyinə bir daha müdaxilə etməsini dayandırmadı və o, nəinki onun şirkətinə şöhrət gətirdi, həm də özü də avtomobil sənayesi tarixinə daxil oldu.

1888-ci ilin bir avqust səhəri, xanım Bents, ərindən soruşmadan, "özü işləyən arabasını" götürdü (hansı ki, həmin vaxt Münhen sərgisində medal qazanmağı bacarmışdır, lakin insanlar bunu maraq kimi qəbul etdilər və bunun üçün heç bir praktik istifadə görmədilər) və anasının yanına qonaq getdi. Anası, Bentsin Maqneymdəki(Magnheim) evindən 106 kilometr məsafədə Pfartshaym(Pfarzheim) şəhərində yaşayırdı. Berta iki oğlunu özü ilə apardı. Heç kim öz-özünə işləyən ekipajlarda belə səfərlər etməmişdir. Benz Patent Motorwagen № 3 adlı bu araba, o vaxta qədər yalnız emalatxananın ətrafında, ən yaxın küçələrdə və sərgi salonunda hərəkət etmişdir. Berta bütün mümkün çətinliklərdən qorxmurdu və bunların öhdəsindən gələ bildi.

Yolda, əlbəttə ki, yanacaq qurtardı - qadın aptekdən "Liqroin" (benzin və dizel mühərrikləri üçün yanacaq ola biləcək bir neft məhsulu) təmizləyici məhsulunu aldı. Arabanın dəri əyləc astarları yeyildi - və xanım Bents çəkməçiyə getdi. Ötürücü zəncii uzandı - dünyanın ilk avtomobilisti bir kənddə bir dəmirçi tapdı. Dəmirçi zəncirlə məşğul olarkən, Berta izləyicilərə avtomobilin nə qədər rahat olduğunu və atlarsız gəzməyin nə qədər gözəl olduğunu izah edirdi. Yeri gəlmişkən, Motorwagen qadınlarda daha parlaq təəssürat yaratdı - məhz onlar A nöqtəsindən B nöqtəsinə qədər mühərrikləşdirilmiş hərəkətin faydalarını ilk dəfə qiymətləndirənlər oldular.

Xanım Bents, o dövrdə inanılmaz bir texniki fərasətə sahib idi. Yanacaq borusu tıxananda Berta, çox düşünmədən saç yığanını(şpilka) çıxarıb və köməyi ilə tıxanı təmizləyib. Ancaq arabada oturarkən yüngül bir elektrik cərəyanı hiss etdi, onda o, telin üzərində olan dolamanın zədələndiyi yeri tapmağı anladı və corabının rezin sarğısından yeni bir "izolyasiya lenti" düzəltdi. Avtomobillərin sürət qutuları ilə təchiz edilməsinə görə dünya Karl Bentsin həyat yoldaşına borcludur. Az gücü olan araba sərbəst dik qalxmağı bacara bilmədi. Zaman zaman qadın, Motorwagen-i söküb yuxarıya itələməli olurdu... O, bütün sürücülər avtomobildə getməlidir deyə qərar verdi, anasına səfər etdikdən sonra ərinə arabanın ikinci ötürücüsünün olmasını tövsiyə etməsi ağıllı fikir oldu. Berta Bentsin Manheimdən Pfartshaima səfəri uğurla başa çatdı. Qadın, uşaqları ilə qohumlarının yanına bütün günü getdi - axı Motorwagen saatda 16 km/saat sürətlə hərəkət edə bilirdi. Həmin gün özüyeriyən araba yol boyu bütün şəhər və kəndlərdə sıçrayış etdi - onlar Bentsin ixtirası haqqında danışmağa başladılar və tezliklə yeni və yeni avtomobillərin istehsalı üçün sifarişlər gəlməyə başladı. 1893-cü ilə qədər Motorwagen tipli təxminən 25 avtomobil satıldı, sonra Velo modeli meydana çıxdı ... Ümumiyyətlə, Karl Bentsin işi yüksəlişə doğru irəlilədi.

Berta artıq ərinin işinə qarışmadı. O, ixtiraçını iki dəfə itələdi - əvvəlcə işini təmin etdi, sonra uğurlarını reklam etdi. Sonradan sakit bir ailə həyatı sürdü və 5 may 1944-cü ildə Almaniyanın Ladenburq(Ladenburg) şəhərində 95 yaşında öldü.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Nizami Gəncəvi

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR