Dərc edildi: Baxış sayı: 1504
HAVASIZ TƏKƏRLƏR HAQQINDA
Havasız şinlər - avtohəvəskarların düşündüyü kimi fantastik bir şey deyil. Belə məhsullar artıq satılır, avtomobilə qoyulur və müəyyən sahələrdə tələb olunur.
Qəzetlərdə və internetdə reklam yeni şinləri tərifləyir, ancaq insanların yalnız 20-30% -i onların mövcudluğunu bilir.
Yeni məhsulların məhşurluğunun səbəbi - adi təkərlərlə bağlı problemlərdir.
Klassik rezinlərin çatışmamazlıları məhşurdur - kəskin əşyalara, güclü zərbələrə, çuxurlara düşməyə və s. qarşı zəifdirlər.
Mənfi amillər aradan qaldırılarsa, nə baş verər? Bəşəriyyətin böyük zehinləri cəhd etdilər və havasız şinlər hazırladılar ki, bu da ilk gündən avtosevərlər arasında bir hitə çevrildi.
Yeni cihazların fərqləri hansılardır? Hansı modelə tələb olunur? Rezin hansı prinsiplər əsasında işləyir? Bu suallar ətraflı şəkildə nəzərdən keçirilməlidir.
YARANMA TARİXİ
İlk havasız təkərlər - Pentaqonda yaradılan ABŞ hərbi sahəsinin bəhrəsidir.
Onlar Amerika əsgərlərini ölümdən qorumaq və ya təkər atəşə tutulduqda əsir düşməmələri üçün yaradılıblar.
Hazırlayan - 2002-ci ildə yeni bir tip təkərin yaradılması ilə məşğul olan "Resilient Technologies" şirkətidir. Artıq beş ildən sonra bazarı Airless: Resilient NPT - havasız rezinlər təəccübləndirdi.
Məhsulun ilk sınaqları 2009-cu ildə davam gətirdi. Şini yaratmaq üçün mənbə - çərçivədən formalaşan yanmayan rezindir.
Maraqlı bir faktdır ki, ilk havasız şinin əsası rezin çevrədən və "arı şanı"ndan ibarət idi.
Bu konstruksiyanın sayəsində, yeni rezin növü asanlıqla ağır maşınları saxlayırdı. Eyni zamanda, şin kifayət qədər yumşaqlığı ilə fərqlənirdi ki, buna da "şanlar" zəmanət idi.
Təkərlər "şan"ın hamar olmayan yerə düşəndə belə onlar yumşaq olur və örtük qüsurları "udur".
HAVASIZ TƏKƏRLƏR NƏDİR?
Havasız təkərlərin xüsusi bir təsviri yoxdur, ancaq termini konstruksiya baxımından izah etmək asandır.
Beləliklə, havasız təkər - hava funksiyasının rezin divarlardan alındığı bir qurğudur.
Təkərin içində rezindən hazırlanmış lövhəciklərdən ibarət bir çərçivə var. Lövhəciklər torşəkilli konstruksiyası ilə fərqlənirlər və hər sonrakı lövhəcik əvvəlkindən əks istiqamətə yönəldilir.
Buna görə də təkər yüngül olur, daha az sərtliyi ilə fərqlənir və ən əsası - onda hava yoxdur. Havasız təkər üçün mismar və ya çuxur qorxulu deyil - o zərərdən qorxmur.
TƏTBİQ SAHƏSİ
Əvvəlcə havasız təkərlər hərbi sahədə məşhur oldu, lakin zaman keçdikcə onlar mülki avtomobillərə doğru keçdilər.
Tam tətbiq haqqında danışmaq hələ ki, lazım deyil (işlər hələ də davam edir), lakin bir çox nəqliyyat vasitəsində yeni təkərlər artıq var.
Belə ki, havasız təkərlər otbiçənlərə, qolf arabalarına, skuterlərə, velosipedlərə quraşdırılır.
Havasız təkərlər sənaye sektorunda da istifadə olunur - onlar yükləyicilərə və ekskavatorlara quraşdırılır.
Vaxt keçdikcə, yeni rezinlər əlil arabalarının və velosipedlərin istehsalında məşhur oldu.
Nə üçün bu rezin növü minik avtomobillərinə aktiv olaraq qoyulmur? Bu qərarı izah etmək asandır.
Təkərlərin sərtliyi, 80 km/saat sürətinə çatdıqda gövdəyə güclü titrəmə ötürür. Nəticədə, nəqliyyat vasitəsi kəskin titrəyir və salonda rahatlıq barədə arzulamağa səbəb yoxdur.
Yaradıcılar az sərtli təkərlər yaratmaq üçün işlərini davam etdirirlər, amma hələ gözlənilən nəticələr yoxdur.
KONSTRUKSİYA və İŞ PRİNSİPİ
Klassik rezini bəzi havasız təkərlərdən fərqləndirmək müvafiq təcrübə olmadan çətin olur. Daxili quruluşa gəlincə, iki variant var.
İlk halda, rezin xüsusi zəruri xüsusiyyətləri olan xüsusi hazırlanmış şüşə lif ilə, ikinci halda isə - sərtlik kompesatoru rolunu oynayan iynə-aralıqlarla(spislərlə) doldurulur.
Birinci tip şinlər hərəkət zamanı şüşə lifin dağılmasının qaşısını almaq üçün bağlıdır.
Praktikada ikinci konstruksiyaya tələb daha çox oldu.
Səbəblər - materialların az istifadə edilməsi, asan hazırlanması. Bundan əlavə, istismar zamanı qüsurları aradan qaldırmaq çətinlik yaratmır.
Məhsulun əsas elementləri - kənardan dartıcı "xomut" və orta hissədən "stupitsa".
Poliüretan materialdan hazırlanmış xüsusi "spitsa"lar, "stupitsa" hissəsinə bərkidilir.
Əsas konstruktiv məqam - "spitsa"ların düzülüşünə ciddi riayət etmək. Eyni zamanda hər bir istehsalçının fərdi nümunəsi ayrıdır.
Natiq Nazimoğlu
Qeydiyyat tarixi:
"AVTO KLUB AZƏRBAYCAN" klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət