Yağla əlaqəli deyil: mexanik mənə kirin mühərrikə haradan gəldiyini söylədi
Bir çox sürücü, aşağı keyfiyyətli mühərrik yağı çöküntülərinin əsas günahkar olduğunu güman edirlər. Denis MECHANIC YouTube kanalının müəllifi razı deyil.
Məsələ nədir? Niyə motorun içərisi çirklənir və bu müddətdə yağın rolu nədir? Yanacağın natamam yanması səbəbindən, möhkəm bir quruluşa sahib olan və aşındırıcı kimi işləməyi bacaran silindr divarlarında tüstü əmələ gəlir. Yağ bu kirləri yuyur və özündə yığır. Əsas odur ki, hissəciklərin daha böyük birləşmələrdə "birləşməsinə" icazə verilməsin. Yüksək keyfiyyətli sürtkü dayandırılmış çamuru uzun müddət saxlaya bilir, lakin görünüşünü dayandıra bilmir - bu, yanacağın keyfiyyətindən və mühərrikin dizaynından asılıdır. Sadəcə yağ əlavə edərsənsə, o zaman qurğudan gələn lil heç yerə getməyəcək, ancaq zaman keçdikcə qurğunu “kəskinləşdirməyə” və yağ kanallarını tıxamağa başlayacaq.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət