PNEVMATİK ŞİNLƏR HAQQINDA
Avtomobilin ən vacib elementlərindən biri olan pnevmatik şin təkər halqasında yerləşən təkərdən və kamerdən ibarətdir. Şin, şaquli yükü avtomobilin ağırlığından və avtomobilin sürətlənməsi, əyləci və dönməsi zamanı yol ilə təmas hissəsində yaranan bütün qüvvələri qəbul edir.
Təkər çarxında yerləşən şin və kamer - pnevmatik şindir.
İlk pnevmatik şin 1887-ci ildə Şotlandiya əsilli baytar həkimi Con Boyd Danlop tərəfindən icad edilmişdir. Əvvəlcə velosipedlərə tətbiq edildi. Şin yüklənməyə həssasdır, yol ilə təmasda olduqda zərbələri udur və yumşaldır.
PNEVMATİK ŞİNİN QURULUŞU
Şinlərin xarakteristikası, istifadə olunan rezin birləşmələrin keyfiyyətini, naxışını, dizaynını birləşdirərək əldə edilir.
PNEVMATİK ŞİNLƏRİN NÖVLƏRİ
Pnevmatik şinlərin 3 əsas növü var:
- Yol üçün
- Bütün mövsüm üçün
- Universal
Yol - şinlərinə yay şinləri də deyilir. Şinlər quru yolda yaxşıdır, quru və nəm sərt səthlərlə dartma təmin edir.
Bütün mövsüm üçün şinlər - yay və qış şinləri arasında bir güzəşt variantıdır. Dartma baxımından, hər ikisindən bir qədər üstündür.
Faktiki olaraq qar olmadığı bir ölkədə yaşayırsınızsa, "bütün mövsüm üçün" dəsti il boyu istifadə üçün uyğundur.
Bütün mövsüm şinlərində all season, tous terrain və ya şərti işarələr (qar və ya damcı) qeyd olunur.
Universal şinlər - bütün hava şəraitinə uyğundur. Daha dərin naxışları ilə fərqlənir. Universal şinlərə M+S şinləri (kir və qar) daxildir.
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət