Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Yanacaqdan başqa avtomobilinizdə hansı mayelər var?

Yanacaqdan başqa avtomobilinizdə hansı mayelər var?
Sakura

Yanacaqdan başqa avtomobilinizdə hansı mayelər var?

Antifriz, sürət qutusu yağı, əyləc mayesi - bunlar niyə lazımdır və bunları dəyişdirməyə ehtiyac varmı?

1. Mühərrik yağı 

Bir-birinə qarşı sürtülən mühərrik hissələrinin daima yağlaması ilə yanaşı mühərrik yağı, turbinli mühərriklərdə turbini də soyudur. Bundan əlavə, qazın paylaşdırılması fazalarının dəyişkənliyi sistemlərini idarə edən yağ təzyiqidir.

Mühərrikin yağı maşının hər texniki baxışı zamanı dəyişir - adətən bu 15 min kilometr yürüş və ya avtomobildən 1 il aktiv istifadə olunduqdan sonra olur. Konkret mühərrikdən asılı olaraq, minik avtomobilində tələb olunan yağ həcmi 3 ilə 10 litr arasında dəyişə bilər. Son rəqəm his filtriylə dizel mühərrikləri üçün xüsusilə aktualdır.

2. Sürət qutusunun yağı

"Mexanika" da hər şey sadədir - oradakı yağ yalnız mexaniki hissələri yağlayır və əlavə funksiyalar daşımır. Eyni şey robot qutulara da aiddir - bu, mahiyyətcə avtomatlaşdırma ilə ayırıcının idarə olunduğu eyni mexanikadır.

Əl transmissiyasında yağ dəyişikliyi adətən istehsalçı tərəfindən tənzimlənmir və bəziləri yağın qurğuta bütün ömrü boyu bəs edəcək halda doldurulduğunu deyirlər. Düzdür, xidmət müddətinin özü heç bir yerdə yazılmır. Praktikada, əl ötürməsindəki yağ, ayırıcı dəyişdirilməsi ilə birlikdə dəyişdirilir. Əl ilə ötürülmə qutularında adətən 2-3 litr yağ olur.

"Klassik" avtomatik ötürücü və CVT ilə işlər bir az fərqlidir - buradakı yağ, hidravlik bir mayedir və bu bölmələrin işini təmin edir. Buna görə də, bu qutulardakı yağın vəziyyəti qaydalara uyğun olaraq yoxlanılmalı və ya daha tez-tez dəyişdirilməlidir. Yeri gəlmişkən, "avtomat" üçün təlimatlarda da " bütün xidmət müddətində dəyişdirilmə tələb etmir" ifadəsi də tez-tez rast gəlinir və əl ötürücüsündə olduğu kimi eyni miqdarda yağ tutur. Avtomatik bir ötürücüdə və ya variatorda mayenin həcmi 10 litr civarında olur.

Yeri gəlmişkən, əgər avtomatik ötürücü qutusunun boşaltmaq probkasını açsanız, yağ həcminin təxminən yarısı töküləcək və qalan hissə sistemdə qalacaq. Tam bir dəyişdirmə üçün ya xüsusi bir quraşdırma ilə təchiz olunmuş yerə getməlisiniz, ya da iki dəfə qismən əvəz etməlisiniz. Ancaq ümumiyyətlə, bir çox istehsalçı məhz qismən dəyişdirmə prosedurunu tövsiyə edir - yəni nə qədər tökülürsə tökülür, həmin miqdarda yerinə doldurulur, daha 60 min kilometr sürülür və yenidən təkrarlanır.

3. Sükanın hidro-gücləndiricisinin mayesi 

Avtomatik ötürücülər üçün eyni maye adətən hidravlik gücləndiriciyə tökülür, bu da məntiqlidir - burada da eyni hidravlikadır, yalnız daha sadədir.

Bu mayenin dəyişdirilməsi ümumiyyətlə tələb olunmur - yağın təzyiqini yaradan nasos hissələri istisna olmaqla, hidravlik gücləndiricidə demək olar ki, sürtünmə yoxdur. Ancaq bəzən dəyişdirmə tələb olunur - bu adətən nasos və ya sükan çarxındakı ilk problemlər zamanı baş verir. Hidravlik gücləndiricidə ümumi həcm 1-2 litr maye təşkil edir.

4. Antifriz

Məlumdur ki, antifiriz soyutma sistemlərində olan mayedir. Antifrizin vəzifəsi mühərrikdən istiliyi çıxarmaqdır ki, o qızmasın. Antifriz, mühərrikin düz ürəyindən, həmçinin şlanqlardan və radiatordan keçir. Ona korroziyaya mane olan maddələr əlavə olunsa da, bu, baş verir - sadəcə ləng şəkildə. Bundan əlavə, bu aşqarlar zamanla korlanır, beləliklə korroziya bir qədər sürətlənir. Nəticədə istehsalçılar hər 2-3 ildən bir antifriz dəyişdirməyi məsləhət görürlər.

Sistemdəki antifrizin ümumi miqdarı 8-10 litrdir. Yeri gəlmişkən, onun dəyişdirilməsi qismən avtomatik ötürmə yağında olduğu kimidir - boşaltma probkasını açdıqdan sonra yalnız yarısı və ya bir az çoxu tökülür. Qalanları ümumiyyətlə kompressorla çıxarılır və ya distillə edilmiş su əlavə olunur, mühərrik işə salınır ki, antifrizin qalıqları ilə qarışsın, nəticədə qalan köhnə antifriz yuyulana qədər proses davam etdirilir. Sonra adətən antifriz konsentratı sadəcə sistemə lazımi miqdarda əlavə olunur.

5. Əyləc yağı 

Bu sırf hidravlik mayedir - əyləc dövrələrində yağlanacaq heç bir şey yoxdur və hissələr ümumiyyətlə orada tamamilə az çəkilir. Onu dəyişdirmək ona görə lazımdır ki, zamanla əyləc mayesi rütubəti özünə çəkir və buna görə qaynama temperaturu azalır. Əyləclər aktiv tormozlama zamanı olduqca çox qızır və xüsusilə vacib bir anda, kəskin uzun tormozlamada güclü işləyən maye (məsələn, 200 km / saat sürətlə - "yerə") həqiqətən qaynana bilər, içərisində köpücüklər meydana çıxacaq və pedal uğursuz olacaq - əslində , maşın maye soyudana qədər əyləc olmadan qalacaq.

Bu vəziyyətin qarşısını almaq üçün əyləc mayesinin dəyişdirilməsi iki-üç ildə bir dəfə arzu olunur. Sistemdə onun həcmi təxminən bir litrdir. Əyləc kaliperləri / barabanlar üzərindəki fitinqlər vasitəsilə birləşir və kapotun altındakı xüsusi baka doldurulur.

 

Mənbə: mhealth.ru

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Müasir qumbaraatanın prototipi XV əsrdə hazırlanıb.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR