Slimfit
  1. TEXNOLOGİYA

Azərbaycanda biznesin sosial məsuliyyəti: səhiyyə, telekommunikasiya və fintech

Azərbaycanda biznesin sosial məsuliyyəti: səhiyyə, telekommunikasiya və fintech
Sakura

Azərbaycanda biznesin sosial məsuliyyəti: səhiyyə, telekommunikasiya və fintech

Ens.Az-ın məlumatına görə,Azərbaycan təkcə iqtisadi cəhətdən deyil, həm də korporativ sosial məsuliyyət (KSM) baxımından aktiv şəkildə inkişaf edən ölkədir. Biznesin inkişafının bu yeni mərhələsi korporasiyalar, icmalar və dövlət arasında ahəngdar əlaqələr qurmağı hədəfləyir. Bu tendensiyanın arxasında hansı faktor dayanır və bu sahədə hansı şirkətlər liderdir? 

Məsələn, tibb müəssisələri kənarda qalmır və xüsusilə hərbi qarşıdurmalar nəticəsində təsirə məruz qalmış vətəndaşlara kömək etmək üçün pulsuz xidmətlər göstərərək sosial məsuliyyətlərini nümayiş etdirirlər. Tibb müəssisələrinin sosial məsuliyyəti onların əhaliyə keyfiyyətli tibbi xidmətlər göstərmək, işçilərin yüksək səviyyədə peşəkarlığını qorumaq və mühüm sosial proqramlar həyata keçirmək istəyi ilə müəyyən edilir. 

Məsələn, Ukraynadakı tibb doktoru Trifonova klinikası, Avropa tərəfdaşları BTL GLOBAL AESTHETİCS və BTL AESTHETİCS UKRAİNE ilə ortaq işləyərək müharibənin çətin sınaqlarından sağ çıxmış qadınlara kömək məqsədi daşıyan bir layihə başlatdı. Klinikanın qurucusu və xeyriyyə layihəsinin təşəbbüskarı Maria Trifonova, Emsella elektromaqnit terapiyasının inkontinansla effektiv mübarizə aparan innovativ bir üsul olduğunu izah edir. Bu prosedur pelvik döşəmə əzələlərini stimullaşdırmaq və gücləndirmək, qadınların normal sidik funksiyasını bərpa etməsinə imkan vermək üçün hazırlanmışdır. Bu terapiya Ukraynadakı münaqişə səbəbindən uzun müddət zirzəmilərdə qalan və sağlamlıqlarına mənfi təsir göstərən qadınlara hədəflənib. Qısa müddət ərzində, cəmi iki ayda, 260 qadın artıq normal həyatlarına qayıtmalarına kömək edəcək lazımi yardımı aldı.

Sosial Məsuliyyət Tryfonova MD klinikasının Azərbaycandakı fəaliyyətində də əsas elementə çevrilib. Burada Maria Trifonova bir ildən çoxdur ki, bioidentikal hormon əvəzedici terapiya (BHRT) istiqamətini uğurla inkişaf etdirir. Müxtəlif təlimlər, seminarlar və tematik Konqreslər keçirdi. Məsələn, O, Bakıda keçirilən Viva La Vida Konqresində iştirak edərək burada BİOPELL adlı bioidentik qranulları təqdim etdi, onlar dərinin altına enjekte edilir və altı ay ərzində canlılığı, maddələr mübadiləsini, əzələ gücünü, zehni aydınlığı və yuxu dərinliyini yumşaq bir şəkildə təsir edir. 

Korporativ sosial məsuliyyətin digər nümunələri Azərbaycanda tanınmış mobil operator “Azercell”in təkcə texnologiya və innovasiyalar sahəsində deyil, həm də xeyriyyə təşəbbüslərinə məsuliyyətli yanaşmada ardıcıl olaraq əla nəticələr nümayiş etdirən layihələridir. "Regionlarda rəqəmsal dünya" kimi proqramlar vasitəsilə “Azercell” ölkənin müxtəlif yerlərində, xüsusilə genişzolaqlı internetə çıxışın hələ də problem olduğu regionlarda internet infrastrukturunun inkişafı üzərində işləyir. Bu təşəbbüs bütün Azərbaycan vətəndaşlarına qabaqcıl texnologiyalardan istifadə etmək imkanı vermək məqsədi daşıyır.

“Azercell” həmçinin informasiya texnologiyaları sahəsində gənc istedadların müəyyənləşdirilməsində və dəstəklənməsində fəal iştirak edir. "Azercell texnologiya Akademiyası" kimi proqramlar vasitəsilə şirkət rəqəmsal texnologiyalar sektorunda işləməkdə maraqlı olan gənc mütəxəssislər yetişdirir. Azərbaycanın aparıcı bankı olan “PAŞA Bank” uzun müddətdir ki, təkcə maliyyə xidmətlərinin keyfiyyətinə görə deyil, həm də sosial məsuliyyət layihələrində fəal iştirakına görə özünə şöhrət qazanıb. Bank kommersiya uğurunun korporativ sosial məsuliyyətlə effektiv şəkildə necə birləşdirilə biləcəyinə bir nümunədir. "Yaşıl Bankçılıq" proqramı “PAŞA Bank”ın ətraf mühitə təsirini azaltmağa kömək edən layihələri dəstəkləmək və maliyyələşdirmək təşəbbüsüdür. Buraya "yaşıl" layihələrin maliyyələşdirilməsi, ətraf mühit Texnologiyalarının İnkişafı və davamlı inkişafa dəstək daxildir. 

Müasir cəmiyyətdə biznes və Sosial Məsuliyyət əl-ələ verir. Qurumların başlatdığı layihələr təkcə humanitar yardım deyil, həm də cəmiyyətlə əməkdaşlıq yolunda mühüm addımdır. Bu cür dəstək yalnız gələcəyə inamı bərpa etmir, həm də iş səylərini cəmiyyətin ehtiyacları ilə birləşdirməyin vacibliyini göstərir. Cəmiyyətdəki rolunu başa düşən şirkətlər yalnız öz işlərinə deyil, həm də ölkələrinin gələcəyinə investisiya qoyurlar.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Azərbaycan qadınları, Şuşa, Qarabağ, 1920

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR