Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Antifriz səviyyəsinin kəskin yüksəlməsi səbəbi ilə 5 təhlükəli zədə

Antifriz səviyyəsinin kəskin yüksəlməsi səbəbi ilə 5 təhlükəli zədə
Sakura

Antifriz səviyyəsinin kəskin yüksəlməsi səbəbi ilə 5 təhlükəli zədə

Əksər sürücülər, genişləndirici qabdakı antifrizin səviyyəsi normadan aşağı düşəndə başlarını tutur. Əslində mayenin miqdarı artdıqda narahat olmalısınız. AVTO KLUB AZƏRBAYCAN problemin nə ola biləcəyini izah edəcək.

Ümumiyyətlə, mühərrik qızdıqda antifriz və ya tosolun səviyyəsi artır. Bu normaldır. Bəs qabda olan maye qəfildən həddindən artıq çox olarsa, nə etməli?

Ən çox yayılan səbəblərdən biri - soyutma sistemindəki hava tıxacıdır. O təzyiqin artmasına və antifrizin sıxılmasına səbəb olur. Yeri gəlmişkən, buna görə "soba" və ya termostat işləməyə bilər.

Daha ciddi səbəb – silindr blok başlıq aralığının (prokladka) zədələnməsi. Bu vəziyyətdə, tullantı qazları mayeni sıxan soyutma sisteminə daxil olmağa başlayır. Aralığın sadə şəkildə dəyişdirilməsinə ehtiyac olduğundan əmin olmaq lazımdır. Bunun üçün, yağ doldurucu boğacığının qapağını açın və yoxlayın. Əgər üzərində ağ örtük varsa – demək xidmət vaxtıdır.

Su pompasının nasazlığı baş verərsə, mayeni qaba sıxa bilər. Bunu yoxlamaq asandır. Pompanın ətrafında sızmalar olacaq. Bu, ehtiyat hissənin təcili olaraq dəyişdirilməsi lazım olduğuna dair bir siqnaldır, çünki pompa tıxanarsa, qazpaylayıcı mexanizmin kəməri qırıla bilər. Və bu mühərrikin əsaslı təmiri ilə nəticələnəcəkdir.

Növbəti problem - soyutma sisteminin möhkəmliyinin itirilməsi. Bu, mayenin ayrılmağa başladığı anda sistemdə qalan - qaynayır və nəticədə onun səviyyəsi yüksəlir. Qızdırıcı bölgəsində sızma meydana gəldiyi təqdirdə, salondakı insanlar xarakterik bir yanma qoxusu hiss edəcəklər, ön panelin altındakı örtük isə antifriz ilə islanacaq. Prinsipcə, belə problemlə idarə etmək mümkündür, lakin çox keçməz, çünki mühərrikin həddindən artıq qızma riski var. Sızıntını yerində düzəltmək və ya avtomobil xidmət mərkəzinə getmək daha yaxşıdır.

Nəhayət, mühərrikin həddindən artıq qızması kimi bir xoşagəlməz hal qeyd edəcəyik. Bu hal, soyutma pərinin və ya temperatur göstəricisinin pozulmasına görə baş verə bilər, bu da qabdakı səviyyəni qaldıracaqdır. Həddindən artıq qızmaya məhəl qoymamaq çətindir. Alətlər panelindəki soyuducu maye temperaturu oxu, qırmızı zonaya girəcək, mühərrikxanadan isə buxar çıxacaq.

Bu ciddi bir problemdir, əgər blokun başlığı alüminiumdursa, o zaman onu "apara" bilər. Mühərriki ölümcül nəticələrdən qorumaq üçün dayanın və mühərrikin soyumasına imkan verin. Bundan sonra antifriz və yağ dəyişdirin, çünki sonuncu, həddindən artıq qızma nəticəsində qoruyucu xüsusiyyətlərini itirə bilər.

 

Hazırladı: AVTO KLUB AZƏRBAYCAN klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Mənbə: AvtoKlub Azərbaycan

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

1959-cu ildə çəkilmiş Ayın əks tərəfinin ilk görüntüsü. Şəkil "Luna-3" sovet kosmik aparatı ilə çəkilmişdir.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR