Avtomobildə yanacaq "nasos"unun xarab olmasının 5 səbəbi
Yanacaq "nasosu", kiçik olmasına baxmayaraq, avtomobilin yanacaq sistemindəki ən vacib hissələrdən biridir. Ancaq, bu dünyada hər şey kimi, "nasos" da əbədi deyil. Çirk, sistemdəki təzyiq düşməsi və digər amillər onun işinə mənfi təsir göstərə bilər və ya hətta onu tamamilə sıradan çıxara bilər. “AVTO KLUB AZƏRBAYCAN” vacib bir qurğunun nədən xarab ola biləcəyini araşdırdı.
Avtomobilin yanacaq sistemi haqqında danışarkən, bir çox avtomobil sahibi injektoru, karbüratörü xatırlayır, amma nədənsə yanacaq "nasosu"nu xatırlamırlar. Ancaq o istənilən avtomobilin mühərriki üçün mürəkkəb yanacaq təchizatı sisteminin vacib komponentlərindən biridir. Digər sistemlərin və hətta mühərrikin düzgün işləməsi yanacaq "nasosu"nun sağlamlığından asılıdır.
Avtomobildə olan bir çox digər vacib qovşaqlar kimi, "nasos" da təmizliyi sevir. Bu vaxt, avtomobilin çəni - sahibi nə qədər istəsə də, o qədər də təmiz yer deyil. Pis yanacaq keyfiyyəti, korroziya (əgər, çən polad olarsa) – bütün bunlar yanacağın "nasosu"na daxil olan çənin dibində zibilin yaranmasına səbəb olur. Sonra tıxanma olur və yanacağın çəndən sistemə axımı dayanır. Zibil səbəbindən yanacaq süzgəci buraxılış qabiliyyətini itirir, bunun nəticəsində "nasos" daha çox yüklənmiş vəziyyətdə işləməyə başlayır və bu da öz növbəsində xidmət müddətini azaldır.
Əgər, yanacaq sisteminin kipliyi ilə bağlı problemlər varsa, onda təzyiq azalması yaranır və bu da yanacaq "nasosu"nun işinə mənfi təsir göstərir.
Əksər yanacaq "nasos"ları elektron şəkildə idarə olunduğundan, naqillərdə problemlər (oksidləşmiş kontaktlar, nasaz rele) də işdə fasilələrə səbəb ola bilər, nəticədə avtomobil işə düşə bilməz.
"Nasos"un pozulmasının başqa bir səbəbi – “quru” çənlə sürməyi sevən sürücülər arasında meydana gələn qızmadır. Məsələ burasındadır ki, yanacaq səviyyəsi aşağı olduqda (dizel və ya benzin olub olmamağınızdan asılı olmayaraq), "nasos" yanacağın təmin etdiyi lazımi soyutma və yağlama almır. Bunun əvəzinə "nasos" havanı sorur, qızır və təbii olaraq tez xarab olur.
Avtomobilinizdəki yanacaq “nasosu”nu “öldürdükdən” sonra da bəzi avtomobil sahibləri səhvlər etməyə davam edir, daha ucuz analoqu tapmağa və ya hətta birtəhər təmir etməyə çalışırlar. Ancaq Bosch mütəxəssislərinin tövsiyə etdiyi kimi, bunu etməyə qətiyyən dəyməz.
Birincisi, avtomobilə yad istehsal və ya saxta "nasos" quraşdıraraq, avtomobil sahibi yanacaq sisteminin bütövlükdə imtinası və ya onun nasazlığı riskini daşıyır. Məsələn, yanacaq səviyyəsinin göstəricisi düşə bilər, bu da yanacaq doldurma məsafəsinin düzgün hesablanmamasına gətirib çıxaracaqdır. Ayrıca, aşağı yanacaq səviyyəsinin göstəricisi düzgün işləməyə bilər – kifayət qədər yanacaq səviyyəsi olduqda nəzarət lampası yanır.
İkincisi, orijinal olmayan avadanlıqların quraşdırılması yanacaq sızmasına səbəb ola bilər. Bunun səbəbi – yanacaq modulunun və ya mikro çatların nazik plastik divarlarıdır. Nəticə həm salonda davamlı yanacaq qoxusunun yaranması, həm də daha təhlükəli vəziyyətlər ola bilər.
Üçüncüsü, "nasos"un düzgün işləməməsinə, tel ucluqlarının yanlış bağlanması səbəb ola bilər. Ən yaxşı halda, çəndəki yanacağın miqdarı haqqında məlumat görünməyəcək, ən pis halda isə – mühərrik sadəcə işə düşməyəcək.
Əlbəttə ki, şübhəli keyfiyyətdə "nasos" əldə edilibsə, bunun yalnız modulun özünə deyil, həm də izolyasiyasına daxil olan hər bir elementə aid olduğuna hazır olmalısınız. Və qısa qapanmanın nə olduğunu hamımız bilirik. Bura fırçaların aşınması, kommutatorun sınması və s. Nəticədə belə "nasos" uzun müddət işləməyəcək və ən uyğun olmayan anda qırılacaq. Nəticədə: avtomobil dayanır, mühərrik isə artıq işə düşmür.
Hazırladı: AVTO KLUB AZƏRBAYCAN klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu
Mənbə: AvtoKlub Azərbaycan
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlət