Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Yalnız bir nüsxədə istehsal olunmuş 5 super avtomobil

Yalnız bir nüsxədə istehsal olunmuş 5 super avtomobil
Sakura

Yalnız bir nüsxədə istehsal olunmuş 5 super avtomobil

Bu kolleksiyaya Rolls-Royce Hyperion, Maybach Exelero və dəyərlərini pul ilə ölçmək çətin olan digər avtomobillər daxildir.

Bu heyrətamiz avtomobillər bir nüsxədə mövcuddur və əlbəttə ki, hər biri dizayn və mühəndisliyin bənzərsiz əsərləridir. Bəzilərinin qiymətini İnternetdə tapmaq mümkün olsa da, əslində onlar qiymətsizdir.

1. ROLLS-ROYCE HYPERION

Yunan mifologiyasındakı titanlardan birinin adaşını Pininfarina kuzovyığma atelyesi "xüsusi müştərilər üçün özəlləşdirmə" xəttinə qaytardı. Rolls-Royce Drophead Coupe-yə əsaslanan bu maşın keçən əsrin 30-cu illərinin açıq avtomobilləri şəklində yaradılmış və eyni nisbətlərə diqqət yetirmişdir: uzun kapot qısa arxa xətt və alçaq dam hissəsi. Atmosfer 6.75 gücündə V12, 453 at gücündə 6 lentli avtomat Hyperion-a altı saniyədən az bir müddətdə yüz sürət yığmağa imkan verir.

Model 2008-ci ildə Pebble Beach Elegance müsaniqəsində debüt etmişdi. Deyilənə görə, onu alan şəxs bir il keçməmiş maşınıyla vidalaşıb. Və avtomobil hələ də Əbu -Dabidə "Phantom drophead Pininfarina" adı ilə Rolls-Royce dillerində satışındadır. Üstəlik, nədənsə sıfır mil yürüş ilə ...

2. PORSCHE PANAMERICANA

Ferri Porşenin 80 illik yubileyinə həsr olunan və ona hədiyyə olaraq təqdim edilən hazırkı prototip, bir neçə ay ərzində o dövrdə mövcud olan nəsil 911 Carrera 4, 964 kuzov indeksi ilə hazırlanmışdı. Yüngül kuzovlu bu avtomobil 3.6 litrlik 6 silindrli mühərriklə təchiz olunmuşdu, 254 at gücünə və 5 pilləli "mexanika" ötürücüsünə sahib idi.

1989-cu ildə model Frankfurt avtosalonunun podiumuna çıxarılmışdı. Sonradan, yeni Porsche Boxster'in müjdəçisi oldu və 911 Targa-ya nəzərə çarpacaq dərəcədə konstruktiv təsir etdi. Bu gün Panamericana şirkətin Ştutqartdakı muzeyinin ən əhəmiyyətli eksponatlarından biridir.

3. MAYBACH EXELERO

Exelero-nun tərtib olunmasına impulsu yüksək sürət indeksli təkərləri sınamaq üçün ənənəvi olaraq xüsusi nəqliyyat vasitələrindən istifadə edən Fulda kompaniyası verdi. Məlumdur ki, 1939-cu ildə , konkret olaraq bu məqsədlər üçün Maybach, 6 silindrli 140 at gücündə mühərriki olan, uzun müddət 200 km sürəti saxlaya bilən SW 38 şassisi üzərində üç nəfərlik kupe buraxmışdı. Odur ki, iki mininci illərin ortalarında Fulda-ya saatda 350 km sürətlə hərəkət edə biləcək imicli model lazım olduqda haraya müraciət etmək sualına cavab tapmaq çətin olmadı.

İdman kupesi Maybach 57 sedanının bazasında cəmi 25 ay ərzində hazırlanmışdır. İki silindrli 5.6 litr mühərrik 5.9 litrə qədər artırıldı, turboşarj da dəyişdirildi və gücü 700 at gücünə və 1000 Nm-ə qədər fırlanma anına qaldırəldı. 2005-ci ilin mayın 1-də italyan treki Nardo-da Fulda təkərləri ilə təchiz olunmuş Maybach Exelero yarışçısı Klaus Lüdviq seriya təkərləri istifadə edilən abtomobillər arasında 351,45 km / saat sürətlə dünya rekordu qırdı.

4. SBARRO GT1

Kiçik bir İsveçrə şirkəti bu yarış şedevrini 1999-cu ilin iyununda 24 saatlıq Le Mans marafonunda Mercedes komandasının qələbəsi şərəfinə yaratdı. Kompozit materiallardan hazırlanmış gövdəsi olan orta mühərrikli prototipin çəkisi 1350 kq-dır. Onun 7.4 litrlik V şəkilli "səkkizlik" mükərriki 456 at gücü və dəqiqədə 490 Nm fırlanma anına sahibdir. Yüzə qədər, maşın 4.9 saniyədə sürətlənir və maksimal sürət 325 km / saata çatdırıldı.

Bu gün bu cür dinamik keyfiyyətlər artıq fövqəladə görünmür, amma 16 il əvvəl adi insanların zehnini həyəcanlandırdı. Sonuncu dəfə Sbarro GT1 2011-ci ildə birr milyon avro qiymətinə satışa çıxarıldı.

5. LAMBORGHINI EGOISTA

2013-cü ildə Volkswagen-in baş dizayneri Valter De Silvanın qələmindən çıxan superkar, adı çəkilən markanın 50 illik yubileyi şərəfinə gerbində öküz təsviri ilə istehsal olunub. Dizaynında alüminium və karbon lifinin kütləvi şəkildə istifadə olunduğu futuristik vahid konsepsiya, 600 at gücünə malik 5.2 litrlik V10 ilə təchiz edilib.

Qapılar nəzərdə tutulmamışdı - içəri girmək üçün təyyarələrə olan kimi "kokpit fənərini" çevirmək lazım idi. Hətta Lambo üçün də belə bir qeyri-rəsmi model buraxmaq ifrat idi. Təəccüblü deyil ki, bu gün Egoista İtaliyada Sant'Agata Bolognese'deki muzeydə Lamborghini kolleksiyası üçün bir bəzək rolunu oynayır.

Mənbə: mhealth.ru

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Xəzər dənizinin tarixən 100-dək adı olmuşdur.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR