Slimfit
  1. AZƏRBAYCAN

Azad Cəfərli: "ASAN Xidmət"ə müraciət edənlərin 90%-dən çoxu strukturun işindən razıdır"

Azad Cəfərli: "ASAN Xidmət"ə müraciət edənlərin 90%-dən çoxu strukturun işindən razıdır"
Sakura

Azad Cəfərli: "ASAN Xidmət"ə müraciət edənlərin 90%-dən çoxu strukturun işindən razıdır"

"ASAN Xidmət"ə müraciət edənlərin 90%-dən çoxu strukturun işindən razıdır".

"Report" xəbər verir ki, bunu Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin aparat rəhbəri Azad Cəfərli VI Bakı Beynəlxalq Humanitar Forumunda deyib.

"Dövlət kreativ sahənin işləməsi üçün şəriat yaratmalıdır. Dövlətimiz isə yalnız bu sahənin inkişafının təmin edilməsinə təsir göstərmir, özü elə onun bir hissəsidir", - A.Cəfərli bildirib.

Onun sözlərinə görə, "ASAN Xidmət"in məqsədi vətəndaşların dövlət xidmətlərinə sərbəst və şəffaf çıxışını təmin etmək, korrupsiyaya qarşı mübarizə, elektron sistemə keçidi stimullaşdırmaq və elektron dövlət yaratmaqdır. A.Cəfərli qeyd edib ki, "ASAN Xidmət"in 14 məntəqəsində hər gün, təxminən, 3 min nəfərə xidmət göstərilir.

O bildirib ki, digər ölkələr də Azərbaycanın bu sahədəki təcrübəsi ilə maraqlanırlar.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Bakı, 1987

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR