Baş nazirdən koronavirusun təhsilə təsiri ilə bağlı mühüm qərar
Koronavirus (COVID-19) pandemiyasının ölkənin təhsil
müəssisələrində təhsil prosesinə mənfi təsirinin aradan
qaldırılması ilə bağlı bəzi tədbirlər barədə
Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 119-cu maddəsinin
səkkizinci abzasını rəhbər tutaraq, Azərbaycan Respublikasının
ərazisində koronavirus (COVID-19) infeksiyasının yayılmasının qarşısının alınması tədbirlərinin davam etdirilməsi ilə əlaqədar Azərbaycan
Respublikası Təhsil Nazirliyinin və Azərbaycan Respublikası Dövlət
İmtahan Mərkəzinin təkliflərinə əsasən Azərbaycan Respublikasının
Nazirlər Kabineti qərara alır:
1. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il
23 aprel tarixli 75 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2010, № 4, maddə 365; 2012, № 12, maddə
1344; 2017, № 12 (II kitab), maddə 2532; 2018, № 3, maddə 607) ilə
təsdiq edilmiş “Ali təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramı”nda
aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:
1.1. 7.4-cü bəndin üçüncü və dördüncü abzasları aşağıdakı
redaksiyada verilsin:
“Ali təhsil proqramları təhsilalanların dövlət attestasiyası ilə
yekunlaşır.
Bakalavriat səviyyəsində tədris planının bütün şərtlərini yerinə
yetirmiş, o cümlədən nəzərdə tutulmuş cari attestasiyalardan (fənlər
üzrə attestasiyalardan) müvəffəqiyyətlə keçmiş tələbələr təhsil
müddətində əldə etdikləri nəticələrə (Ümumi Orta Müvəffəqiyyət
Göstəricisinə) uyğun olaraq yekun attestasiyadan keçmiş hesab
olunurlar. Təhsil müddətində əldə etdikləri nəticələrə (Ümumi Orta
Müvəffəqiyyət Göstəricisinə) uyğun olaraq çıxarılmış yekun attes-
tasiyanın nəticələri ilə razılaşmayan tələbə ixtisas üzrə buraxılış yekun
dövlət imtahanında (fənlərarası) iştirak edə bilər. Ali təhsil müəssisəsinin
Elmi Şurası tərəfindən Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi ilə
razılaşdırılmaqla, bakalavriat səviyyəsində müəyyən ixtisaslar üzrə
təhsilalanlara əlavə olaraq buraxılış işinin yerinə yetirilməsi tələbi qoyula
bilər.
Magistratura səviyyəsində tədris planının bütün şərtlərini yerinə
yetirmiş tələbələr yekun attestasiyaya buraxılırlar. Yekun attestasiya
magistrlik dissertasiyasının müdafiəsindən və (və ya) ixtisas fənləri üzrə
imtahanlardan ibarətdir. Magistrlik dissertasiyasının müdafiəsi ixtisaslaşdırılmış şuraların iclaslarında aparılır. Magistrlik dissertasiyasının
məzmununa, yazılmasına, təqdim edilməsinə və müdafiəsinə qoyulan
tələblər ali təhsil müəssisəsinin Elmi Şurası və Azərbaycan Milli Elmlər
Akademiyası tərəfindən Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi ilə
razılaşdırılmaqla müəyyənləşdirilir.
Bakalavriat və magistratura səviyyələrində imtahan sessiyalarının
təşkili, tələbələrin biliyinin cari və aralıq qiymətləndirilməsi, dövlət
attestasiyasının keçirilməsi qaydaları ali təhsil müəssisələri və
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası tərəfindən Azərbaycan
Respublikasının Təhsil Nazirliyi ilə razılaşdırılmaqla müəyyən edilir.”;
1.2. 7.5-ci bənddən “, aralıq və dövlət buraxılış imtahanından
müvəffəq qiymət almış” sözləri çıxarılsın.
2. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il
23 aprel tarixli 76 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2010, № 4, maddə 366; 2012, № 10, maddə
1003; 2013, № 10, maddə 1217; 2017, № 12 (II kitab), maddə 2533) ilə
təsdiq edilmiş “Orta ixtisas təhsili pilləsinin dövlət standartı və
proqramı”nda aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:
2.1. 7.3-cü bənddən “, aralıq və dövlət buraxılış imtahanından
müvəffəq qiymət almış” sözləri çıxarılsın;
2.2. 7.5-ci bəndin üçüncü və dördüncü abzasları aşağıdakı
redaksiyada verilsin:
“Orta ixtisas təhsili proqramları təhsilalanların dövlət attestasiyası
ilə yekunlaşır. Tədris planının bütün şərtlərini yerinə yetirmiş,
o cümlədən nəzərdə tutulmuş cari attestasiyalardan (fənlər üzrə
attestasiyalardan) müvəffəqiyyətlə keçmiş tələbələr təhsil müddətində
əldə etdikləri nəticələrə (Ümumi Orta Müvəffəqiyyət Göstəricisinə)
uyğun olaraq yekun attestasiyadan keçmiş hesab olunurlar. Təhsil
müddətində əldə etdikləri nəticələrə (Ümumi Orta Müvəffəqiyyət
Göstəricisinə) uyğun olaraq çıxarılmış yekun attestasiyanın nəticələri ilə
razılaşmayan tələbə ixtisas üzrə buraxılış yekun dövlət imtahanında
(fənlərarası) iştirak edə bilər.
İmtahan sessiyalarının təşkili, tələbələrin biliyinin cari və aralıq
qiymətləndirilməsi, dövlət attestasiyasının keçirilməsi qaydaları
Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi ilə razılaşdırılmaqla, orta
ixtisas təhsili müəssisələri tərəfindən müəyyənləşdirilir.”.
3. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il
12 may tarixli 88 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2010, № 5, maddə 467; 2014, № 4, maddə
450; 2016, № 4, maddə 820, № 6, maddə 1201, № 12, maddə 2239;
2017, № 2, maddə 307; 2018, № 11, maddə 2431; 2019, № 12, maddə
2051; Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 4 mart
tarixli 79 nömrəli Qərarı) ilə təsdiq edilmiş “Magistratura təhsilinin
məzmunu, təşkili və “magistr” dərəcələrinin verilməsi Qaydaları”nın
2.7-ci və 4.3-cü bəndlərinə “Nazirliyi” sözündən sonra “ilə razılaşdırılmaqla, ali təhsil müəssisəsinin Elmi Şurası və AMEA” sözləri əlavə
edilsin.
4. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il
24 iyun tarixli 117 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2010, № 6, maddə 561; 2012, № 12, maddə
1345; 2014, № 4, maddə 451; 2016, № 12, maddə 2239; 2017, № 4,
maddə 665, № 12 (II kitab), maddə 2534; 2018, № 11, maddə 2431;
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 4 mart tarixli 80
nömrəli Qərarı) ilə təsdiq edilmiş “Bakalavriat (əsas (baza ali) tibb
təhsili) təhsilinin məzmunu və təşkili Qaydaları”nda aşağıdakı
dəyişikliklər edilsin:
4.1. 2.6-cı bəndə “Nazirliyi” sözündən sonra “ilə razılaşdırılmaqla,
ali təhsil müəssisəsinin Elmi Şurası” sözləri əlavə edilsin;
4.2. 2.14-cü, 2.15-ci və 2.18-ci bəndlər ləğv edilsin;
4.3. 2.16-cı bənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“2.16. Tədris planının bütün şərtlərini yerinə yetirmiş, o cümlədən
nəzərdə tutulmuş cari attestasiyalardan (fənlər üzrə attestasiyalardan)
müvəffəqiyyətlə keçmiş tələbələr təhsil müddətində əldə etdikləri
nəticələrə (Ümumi Orta Müvəffəqiyyət Göstəricisinə) uyğun olaraq
yekun attestasiyadan keçmiş hesab olunurlar. Yekun attestasiyanın
nəticələri ilə razılaşmayan tələbələr üçün buraxılış yekun dövlət
imtahanı təşkil edilir. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi ilə
razılaşdırılmaqla, ali təhsil müəssisəsinin Elmi Şurası tərəfindən
müəyyən ixtisaslar üzrə təhsilalanlara əlavə olaraq buraxılış işinin yerinə
yetirilməsi tələbi qoyula bilər.”.
5. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2013-cü il
24 dekabr tarixli 348 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2013, № 12, maddə 1638; 2016, № 6, maddə
1202; 2017, № 6, maddə 1232; 2018, № 3, maddə 589; 2019, № 4,
maddə 761) ilə təsdiq edilmiş “Ali təhsil müəssisələrinin bakalavriat və
magistratura səviyyələrində, əsas (baza ali) tibb təhsilində və
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının magistratura səviyyəsində kredit sistemi ilə tədrisin təşkili Qaydaları”nda aşağıdakı
dəyişikliklər edilsin:
5.1. 3.2.14-cü yarımbənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“3.2.14. Cari və aralıq qiymətləndirmənin ümumi nəticələrinə görə
fənn üzrə müvəffəq qiymət almış tələbə həmin fəndən kreditləri
qazanmış hesab olunur. Kreditləri müəyyən səbəblərdən qazanmayan
(qazana bilməyən) tələbənin həmin fənn üzrə akademik borcu qalır.
Akademik borcu yaranmış tələbəyə həmin fənn (fənlər) üzrə imtahan
vermək (xüsusi təyinatlı ali təhsil müəssisələri istisna olmaqla) və ya
fənni (fənləri) yenidən dinləmək üçün şərait yaradılır. Cari semestrdə
müəyyən səbəbdən imtahanda (imtahanlarda) iştirak etməyən və (və
ya) həmin semestrdə akademik borcu yaranmış tələbəyə növbəti
semestrin dərsləri başlayanadək bir dəfə həmin imtahanı (imtahanları)
vermək imkanı yaradılır. Əlavə olaraq tələbə hər bir semestrdə fənni
(fənləri) dinləmədən akademik borcu əvvəlki semestrdə (semestrlərdə)
yaranmış iki fənn üzrə (hər fəndən bir dəfə olmaqla) də imtahanda
iştirak edə bilər. Bütün hallarda imtahan verən tələbənin ümumi
qiymətləndirilməsi zamanı onun fənni (fənləri) dinlədiyi semestrdəki cari
qiymətləndirilmənin (aparıldığı halda) nəticələri nəzərə alınır və
qazandığı kreditlər tədris planı üzrə həmin fənni (fənləri) dinlədiyi
semestrə aid olunur.”;
5.2. 3.2.23-cü yarımbəndin ikinci cümləsi aşağıdakı redaksiyada
verilsin:
“Bu hədd ali təhsil müəssisəsinin Elmi Şurası və AMEA tərəfindən
dəyişdirilə bilər.”;
5.3. 3.2.24-cü yarımbənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“3.2.24. Cari semestrdə akademik borcu qalan və növbəti semestr
başlayanadək akademik borcunu ləğv edə bilməyən tələbə növbəti
semestrdə təqaüddən məhrum edilir (xüsusi təyinatlı ali təhsil
müəssisələri istisna olmaqla). Əgər həmin tələbə növbəti semestrdə
götürdüyü bütün fənlərdən kreditləri qazanarsa (ÜOMG nəzərə
alınmaqla, fənlər üzrə akademik nailiyyətlərinə görə), o yenidən mövcud
qanunvericiliyə əsasən təqaüd almaq hüququna malik olacaqdır.”;
5.4. aşağıdakı məzmunda 4.7-ci və 4.8-ci bəndlər əlavə edilsin:
“4.7. Ali təhsil müəssisəsi tərəfindən buraxılış işinin yerinə
yetirilməsi tələbi qoyulmadıqda, tədris planının bütün şərtlərini yerinə
yetirmiş, o cümlədən nəzərdə tutulmuş cari attestasiyalardan (fənlər
üzrə attestasiyalardan) müvəffəq qiymət almış tələbə təhsil müddətində
əldə etdiyi nəticələrə (ÜOMG-yə) uyğun olaraq yekun attestasiyadan
keçmiş hesab olunur.
4.8. Təhsil müddətində əldə etdikləri nəticələrə (ÜOMG-yə) uyğun
olaraq yekun attestasiyanın qərarı ilə razılaşmayan tələbə ixtisas üzrə
buraxılış yekun dövlət imtahanında (fənlərarası) iştirak edə bilər.”.
6. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2013-cü il
26 dekabr tarixli 354 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2013, № 12, maddə 1644; 2018, № 1, maddə
126; 2019, № 4, maddə 761) ilə təsdiq edilmiş “Orta ixtisas təhsili
müəssisələrində kredit sistemi ilə tədrisin təşkili Qaydaları”nda
aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:
6.1. 3.2.15-ci yarımbənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“3.2.15. Cari və aralıq qiymətləndirmənin ümumi nəticələrinə görə
fənn üzrə müvəffəq qiymət almış tələbə həmin fəndən kreditləri
qazanmış hesab olunur. Kreditləri müəyyən səbəblərdən qazanmayan
(qazana bilməyən) tələbənin həmin fənn üzrə akademik borcu qalır.
Akademik borcu yaranmış tələbəyə həmin fənn (fənlər) üzrə imtahan
vermək (xüsusi təyinatlı orta ixtisas təhsili müəssisələri istisna olmaqla)
və ya fənni (fənləri) yenidən dinləmək üçün şərait yaradılır. Cari
semestrdə müəyyən səbəbdən imtahanda (imtahanlarda) iştirak
etməyən və (və ya) həmin semestrdə akademik borcu yaranmış
tələbəyə növbəti semestrin dərsləri başlayanadək bir dəfə həmin
imtahanı (imtahanları) vermək imkanı yaradılır. Əlavə olaraq tələbə hər
bir semestrdə fənni (fənləri) dinləmədən akademik borcu əvvəlki
semestrdə (semestrlərdə) yaranmış iki fənn üzrə (hər fəndən bir dəfə
olmaqla) də imtahanda iştirak edə bilər. Bütün hallarda imtahan verən
tələbənin ümumi qiymətləndirilməsi zamanı onun fənni (fənləri) dinlədiyi
semestrdəki cari qiymətləndirilmənin (aparıldığı halda) nəticələri nəzərə
alınır və qazandığı kreditlər tədris planı üzrə həmin fənni (fənləri)
dinlədiyi semestrə aid olunur.”;
6.2. 3.2.24-cü yarımbəndə aşağıdakı məzmunda ikinci cümlə
əlavə edilsin:
“Bu hədd orta ixtisas təhsili müəssisəsinin Pedaqoji Şurasının
qərarı ilə dəyişdirilə bilər.”;
6.3. 3.2.25-ci yarımbənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“3.2.25. Cari semestrdə akademik borcu qalan və növbəti semestr
başlayanadək akademik borcunu ləğv edə bilməyən tələbə növbəti
semestrdə təqaüddən məhrum edilir (xüsusi təyinatlı orta ixtisas təhsili
müəssisələri istisna olmaqla). Əgər həmin tələbə növbəti semestrdə
götürdüyü bütün fənlərdən kreditləri qazanarsa (ÜOMG nəzərə
alınmaqla, fənlər üzrə akademik nailiyyətlərinə görə), o yenidən mövcud
qanunvericiliyə əsasən təqaüd almaq hüququna malik olacaqdır.”;
6.4. aşağıdakı məzmunda 4.6-cı və 4.7-ci bəndlər əlavə edilsin:
“4.6. Tədris planının bütün şərtlərini yerinə yetirmiş, o cümlədən
nəzərdə tutulmuş cari attestasiyalardan (fənlər üzrə attestasiyalardan)
müvəffəq qiymət almış tələbə təhsil müddətində əldə etdiyi nəticələrə
(ÜOMG-yə) uyğun olaraq yekun attestasiyadan keçmiş hesab olunur.
4.7. Təhsil müddətində əldə etdikləri nəticələrə (ÜOMG-yə) uyğun
olaraq yekun attestasiyanın qərarı ilə razılaşmayan tələbə ixtisas üzrə
buraxılış yekun dövlət imtahanında (fənlərarası) iştirak edə bilər.”.
7. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il 5 fevral
tarixli 38 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik
Toplusu, 2016, № 2 (II kitab), maddə 380; 2017, № 4, maddə 672, № 5,
maddə 1010, № 10, maddə 1918; 2018, № 11, maddə 2432, № 12
(II kitab), maddə 2741; 2019, № 4, maddələr 735, 762, № 8,
maddə1480; Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il
4 mart tarixli 78 nömrəli Qərarı) ilə təsdiq edilmiş “Doktorantlara, ali
təhsil, orta ixtisas və peşə təhsili müəssisələrinin, həmçinin Azərbaycan
Milli Elmlər Akademiyasının magistratura səviyyəsinin tələbələrinə
təqaüd-lərin təyin olunması və ödənilməsi Qaydası”nda aşağıdakı
dəyişikliklər edilsin:
7.1. 2.5-ci bənd üzrə:
7.1.1. birinci cümləyə “siyahısı” sözündən sonra “semestr
başlayanadək” sözləri əlavə edilsin;
7.1.2. ikinci cümlə aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“Akademik borcu yaranmış və akademik borcu yaranan
semestrdə imtahan sessiyasından sonra növbəti semestr başlayanadək
həmin fənni (fənləri) dinləmədən imtahan verib müvəffəq qiymət almış
tələbə də növbəti semestrdə təqaüd almaq hüququ olan tələbələrin
siyahısına daxil edilir.”;
7.2. 2.6-cı bənddən “semestr üzrə” və “imtahan sessiyasının
nəticələrinə əsasən” sözləri çıxarılsın.
8. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il
12 dekabr tarixli 498 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2016, № 12, maddə 2217; 2018, № 4, maddə
814, № 12 (II kitab), maddə 2746; 2019, № 4, maddə 763, № 6, maddə
1141; Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 17 fevral
tarixli 45 nömrəli və 27 fevral tarixli 69 nömrəli qərarları) ilə təsdiq
edilmiş “Ümumi təhsil pilləsində təhsilalanların yekun attestasiyasının
aparılması Qaydaları”nda aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:
8.1. 2.2-ci bənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“2.2. Ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə buraxılış imtahanı tədris
Azərbaycan, rus və gürcü dillərində aparılan ümumi təhsil
müəssisələrində təhsil alan şagirdlər üçün - tədris dili, xarici dil və
riyaziyyat fənlərindən, tədris ingilis, fransız və digər dillərdə aparılan
ümumi təhsil müəssisələrində təhsil alan şagirdlər üçün - xarici dil və
riyaziyyat fənlərindən olmaqla, Mərkəz tərəfindən mərkəzləşdirilmiş
qaydada keçirilir. Buraxılış imtahanında şagirdlərə tədris dili fənnindən
30, xarici dil fənnindən 30 və riyaziyyat fənnindən 30 olmaqla,
ümumilikdə 90 tapşırıq təqdim edilir. Buraxılış imtahanında şagirdlərin
toplaya biləcəyi maksimal bal hər fənn üzrə 100 bal olmaqla, cəmi
300 baldır. İmtahanın davametmə müddəti 3 saatdır. Buraxılış
imtahanını yalnız xarici dil və riyaziyyat fənlərindən verən şagirdlər üçün
imtahanın davametmə müddəti 2 saatdır.*”;
8.2. 2.4-cü bəndin dördüncü cümləsində “1 saat 30” sözləri “45”
rəqəmi ilə əvəz edilsin;
8.3. 2.6-cı bəndin üçüncü cümləsi çıxarılsın;
8.4. aşağıdakı məzmunda “*Qeyd” əlavə edilsin:
“*Qeyd. 2020-ci ildə ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə
təhsilalanların yekun attestasiyası çərçivəsində keçirilən buraxılış
imtahanları ikimərhələli olduğu zaman imtahanın birinci mərhələsində
iştirak etmiş şagirdlər birmərhələli buraxılış imtahanını vermirlər və
onların birinci mərhələdə əldə etdikləri nəticələr Mərkəz tərəfindən
300 ballıq şkalaya keçirilir.”.
9. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2017-ci il 8 fevral
tarixli 37 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik
Toplusu, 2017, № 2, maddə 290; 2018, № 2, maddə 349, № 4, maddə
815, № 12 (II kitab), maddə 2747; 2019, № 3, maddə 517; Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 17 fevral tarixli 46 nömrəli
Qərarı) ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının orta ixtisas təhsili
müəssisələrinə tam orta təhsil bazasında tələbə qəbulu Qaydaları”nın
3.3-cü bəndinin dördüncü cümləsində “1 saat 30” sözləri “45” rəqəmi ilə
əvəz edilsin.
10. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2017-ci il
8 fevral tarixli 38 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2017, № 2, maddə 291; 2018, № 2, maddə
350, № 4, maddə 816, № 12 (II kitab), maddə 2748; 2019, № 3, maddə
517; Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 17 fevral
tarixli 47 nömrəli Qərarı) ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının
orta ixtisas təhsili müəssisələrinə ümumi orta təhsil bazasında tələbə
qəbulu Qaydaları”nda aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:
10.1. 3.2-ci bənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“3.2. Qəbul imtahanı Mərkəz tərəfindən mərkəzləşdirilmiş
qaydada keçirilir. Qəbul imtahanında abituriyentlərə Azərbaycan dili və
ya rus dili fənnindən 30, xarici dil fənnindən 30 və riyaziyyat fənnindən
30 olmaqla, ümumilikdə 90 tapşırıq təqdim edilir. Bu mərhələdə
abituriyentlərin toplaya biləcəyi maksimal bal hər fənn üzrə 100 bal
olmaqla, cəmi 300 baldır. İmtahanın davametmə müddəti 3 saatdır.”;
10.2. 3.3-cü bəndin dördüncü cümləsində “1 saat 30” sözləri “45”
rəqəmi ilə əvəz edilsin;
10.3. 3.4-cü bəndin birinci cümləsində “Hər mərhələdə imtahanın”
sözləri “Qəbul imtahanının” sözləri ilə əvəz edilsin;
10.4. 3.5-ci bənd ləğv edilsin;
10.5. 3.9-cu bəndin ikinci cümləsindən “birinci mərhələdə” sözləri
çıxarılsın.
11. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2017-ci il
8 fevral tarixli 39 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2017, № 2, maddə 292, № 10, maddə 1905;
2018, № 2, maddə 351, № 4, maddə 817, № 11, maddə 2432, № 12
(II kitab), maddə 2749; 2019, № 3, maddə 517; Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 5 fevral tarixli 32 nömrəli və
17 fevral tarixli 48 nömrəli qərarları) ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan
Respublikasının ali təhsil müəssisələrinə tələbə qəbulu Qaydaları”nda
aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:
11.1. 3.2-ci bəndin dördüncü cümləsində “1 saat 30” sözləri “45”
rəqəmi ilə əvəz edilsin;
11.2. 3.8-ci bəndin ikinci cümləsi çıxarılsın, üçüncü və dördüncü
cümlələri aşağıdakı redaksiyada verilsin:
“Abituriyent I-IV ixtisas qruplarının yalnız biri üzrə qəbul
imtahanında iştirak edə bilər. I-IV ixtisas qruplarından biri üzrə qəbul
imtahanında iştirakından asılı olmayaraq, abituriyent V ixtisas qrupu üzrə
də imtahanda iştirak edə bilər.”;
11.3. 5.1-ci bəndin ikinci cümləsi ləğv edilsin.
12. Bu Qərar 2020-ci il oktyabrın 1-dək qüvvədədir
Şərhlər
Şərhləri göstər Şərhləri gizlətDaha Çox