Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

"TOYOTA" RƏMZİNİN TARİXİ

"TOYOTA" RƏMZİNİN TARİXİ
Sakura

D hərfi uyğun olmadı

Rəmzin tarixi şirkətin tarixi ilə sıx əlaqəlidir. Şirkət, öz başlanğıcını 1933-cü ildə, toxuculuq dəzgahı istehsalçısı Toyoda Automatic Loom Works adından götürür. Sakiçi Toyoda (Sakichi Toeda), ixtiraçı və mühəndis idi. Yaponiyada avtomatik dəzgah yaradan ilk adam idi.

30-cu illərin ortalarında ingilislər dəzgahın patent hüquqları ilə maraqlandılar. Sakiçinin oğlu, gənc Kiiçiro, İngiltərəyə gedir və avtomobilləri görür. Kiiçiro, atasından mexanizmə olan sevgisini mənimsədi, Yaponiyaya qayıtdıqdan sonra 1937-ci ildə satılan patentdən aldığı pul ilə Toyoda Motor Corporation avtomobil istehsalçısını yaratdı.

1939 - 1989-cu illərdə Yaponiya bazarı üçün "Toyota" rəmzi

Yaponiyada simvolizm çox inkişaf edib. Kiiçiro, Yaponiya bazarına və atasının irsi üçün yalnız bir rəmzə sahib olaraq Avropa bazarına çıxmağı hədəfləyir. 1989-cu ildə Toyoda üçün rəmz hazırlamaq üçün təxminən 20 min adamın iştirak etdiyi bir müsabiqəyə başladı.

Qalib, əlifbada hərflərin qrafik dizayn formalarından biri olan Katakana hərflərinin bir variantını təklif etdi. Və Toyoda deyil, Toyota adlandırıldı.

Gördüyünüz kimi işarədə şirkət adının bütün hərfləri yer alıb. D hərfi uyğun olmadı və dizayner Kiiçiro-nu şirkətin adını dəyişdirməyə yola gətirdi.

Ancaq bunlar hamısı deyil, yaponlar rəmzə daha çox metafora yatırtdılar, məsələn: iki daxili, kəsişən ellips - bu marka və müştərinin, vahid ellipsdə birləşdirilən - yenilik və inkişaf rəmzidir. Həmçinin, şapkada kovboy. Həm də səkkizi görünür, bu isə Yaponiyadakı ən uğurlu rəqəmdir. Rəmz necə lazımdı alındı və hazırlanmasına 60 ildən çox vaxt getdi.

Mənbə: AVTO KLUB AZƏRBAYCAN

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Hacı Zeynalabdin Tağıyevin cangüdəni, 1900-cü il.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR